خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

اوبلاک گزینه ی جانشینی دروازه بان اسطوره ای بیانکونری

اوبلاک گزینه ی جانشینی دروازه بان اسطوره ای بیانکونری
قرار داد جیان لوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا تا پایان فصل جاری به پایان می رسد و او به سن 40 سالگی وارد می شود. از این رو تیم یوونتوس به دنبال جایگزین بوفون رفته تا بتواند دروازه بانی کار آمد را جذب کند.

گفته می شود یکی از گزینه های جانشینی بوفون، جان اوبلاک دروازه بان 24 ساله ی اسلوونیایی تیم اتلتیکو مادرید است که تا سال 2021 با تیم اتلتیکو قرار داد دارد و رقم فسخ قرار داد وی 100 میلیون یورو می باشد. بیانکونری که چند فصل پیش شزنی دروازه بان لهستانی آرسنال را به خدمت گرفت تا حداقل از روی نیمکت خیالش از بابت جانشینی دروازه بان راحت باشد اما آنها باز هم می خواهند یک دروازه بان دیگر را که از شزنی هم مطمئن تر باشد به خدمت بگیرد و این باعث شده که آنها به سراغ جان اوبلاک دروازه بان لاروخا بروند هر چند که مسئولین تیم اتلتیکو مادرید حاضر نیستند در مورد این انتقال پای میز مذاکره بنشینند.

ضمن اینکه بوفون پیش از این اشاره کرده بود که این فصل می‌تواند آخرین فصل دوران بازیگری‌اش باشد و اعلام کرده که علاقه‌ای به سرمربیگری ندارد.

برچسب‌ها: ایتالیا یوونتوس بوفون اوبلاک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

622 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi