خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار شالکه
اتحاد شالکه
43
247

پیش بازی شالکه - بایرن مونیخ؛ نبرد دو رقیب سنتی

پیش بازی شالکه - بایرن مونیخ؛ نبرد دو رقیب سنتی
به گزارش ورزش 11، پیروزی 4-0 هفته گذشته بایرن مونیخ برابر ماینتس در شرایطی که کارلو آنچلوتی از رسیدن به صدر جدول با درخشش بورسیا دروتموند محروم شده بود، ناممکن شد تا باواریایی ها در شرایطی کمتر تجربه شده قرار بگیرند تا پیش از آغاز هفته پنجم با 9 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرند و اختلاف 1 امتیازی با صدر جدول، آن ها را محکوم به پیروزی برابر شالکه رتبه چهارمی نماید.

شالکه نیز توانسته است در 4 دیدار گذشه خود عملکردی بسیار خوب را از خود ارائه دهد و با 9 امتیاز سابه به سایه بایرن مونیخ در رتبه چهارم در حال پیشرفت برای رسیدن به صدر جدول است و رقیب بسیار جدی و مهمی برای شاگردان کارلتو آنچلوتی محسوب می شود تا این دیدار حساس در هفته پنجم بوندسلیگا به جنگی تمام عیار بدل شود.

بایرن مونیخ و شالکه 20 بازی گذشته خود، آماری جالب را دارند! چرا که بایرن مونیخ موفق شده است 14 دیدار از 20 دیدار گذشته خود را برابر شالکه به پیروزی برسد و برابر رقیب قدیمی و سنتی خود دست برتر را داشته باشد تا تنها سهم شالکه 3 پیروزی باشد! و در نهایت 3 دیدار نیز بین دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است تا آمار و ارقام نیز خبر از برتری باواریایی ها داشته باشد.

بهترین پیروزی بایرن مونیخ برابر شالکه به بازی 8 ژوئن 2013 با نتیجه 5-0 باز می گردد که باواریایی ها توانستند در خانه آتش بازی بسیار جذابی را به راه بیاندازند، شالکه نیز بهترین پیروزی خود را در تاریخ 4 دسامبر 2010 برابر بایرن به دست آورده است که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود انها خاتمه یافته است.
قضاوت این دیدار نیز بر عهده مارکو فریتز کهنه کار است که قضاوت های بی شماری را در بوندسلیگا آلمان انجام داده است.
بایرنی ها تا پیش از آغاز ین دیدار با خبری شوکه کننده روبرو شدند تا مانوئل نویر سنگربان قدرتمند خود را به دلیل شکستگی پای چپ در اختیار نداشته باشند، چرا که او در تمرینات روز گذشته خود دچار شکتگی پای چپ شد تا مورد عمل جراحی قرار بگیرد و به احتمال فراوان برای مدت 4 ماه از میادین به دور خواهد بود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ شالکه04

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

225 ᗪᗩᑎᘜᙓᖇ ᙖoy1396/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi