خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

بهترین مهاجم جهان از نظر سرمربی آرژانتینی تاتنهام

بهترین مهاجم جهان از نظر سرمربی آرژانتینی تاتنهام
در آستانه دیدار برابر سوانزی سیتی، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تیم تاتنهام پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. در ادامه، صحبت های این مربی را به نقل از وب سایت رسمی باشگاه تاتنهام، مرور خواهیم کرد.
آیا کایرن تریپیر و دله آلی در دیدار فردا به میدان می روند؟
شاید. آن ها یک گزینه هستند. باید پیش از بازی، شرایط را بررسی کنیم و ترکیب نهایی، آن موقع انتخاب می شود.
پیروزی برابر دورتموند، تا چه اندازه مهم بود؟
مائوریسیو پوچتینو گفت:
فکر می کنم بدیهی است که این پیروزی، برای ما بسیار با اهمیت بود. این پیروزی، به اعتماد به نفس ما برای بازی در ورزشگاه ومبلی کمک خواهد کرد. به ما کمک می کند که آن جا را مانند خانه خودمان بدانیم. این پیروزی بسیار مهم بود. پس از پایان بازی نیز گفتم که این پیروزی، چیزی بیش از سه امتیاز برای ما به ارمغان آورد. پیروزی برابر دورتموند، کمک می کند تا جوّ منفی علیه ورزشگاه ومبلی متوقف شود. فکر می کنم این موضوع در آینده بسیار به ما کمک می کند.
برابر دورتموند، یک رویکرد متفاوت داشتید؟
خیر، اینگونه نیست. فکر می کنم بسیار مهم است که پیشرفت کنیم و از شرایط مختلف، درس بگیریم. شرایط تیم پس از بازی برابر استقلال بسیار عالی بود. نمایش ما، شاید بهترین نمایش ممکن نبود اما عملکردی بسیار منسجم از خودمان ارائه دادیم. لیگ قهرمانان اروپا، چنین عملکردی از شما می طلبد.
هری کین می تواند به رویاهایش مبنی بر فتح عناوین، در تاتنهام دست یابد؟
فکر می کنم او خیلی متمرکز است. قبل از هر چیزی، او یک مثال خوب برای همه ماست. او همواره سعی می کند که بهتر شود. انگیزه او بسیار زیاد است. فکر می کنم به بازیکنانی با چنین انگیزه ای، نیاز داریم. اگر شما مانند هری کین از خودتان انگیزه نشان بدهید، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما خیلی سخت تلاش می کنیم که فلسفه خودمان و نحوه سبک بازی مان را بسازیم. پس از آن، به پیروزی فکر می کنیم. هدف ما همیشه پیروزی در بازی ها و فتح عناوین است.
بازیکنی در سطح جهانی، اما بدون جام قهرمانی؟
مائوریسیو پوچتینو گفت:
ببینید، این ها دو چیز متفاوت هستند. فکر می کنم دلایل زیادی وجود دارد. برای من، هری کین بدون هیچ شکی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. از نظر من، او برای اثبات خودش به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان، نیازی به فتح عناوین ندارد. درست است که بازیکنان می خواهند با نمایشی خوب و گلزنی های مداوم، به پیروزی در بازی ها دست یابند تا در نهایت جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند. این هدف همه است. اما برای من، هری کین در حال نشان دادن خودش است و ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان جهان است.
یورنته بازی می کند؟
او اولین بازی خودش برای تاتنهام را در برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، چرا که نه؟ شاید بازی کند. ما برای بازی فردا، یک برنامه داریم و خواهیم دید که آیا او بازی می کند یا خیر. ما از حضور او، بسیار خوشحال هستیم و فکر می کنم که تاثیر زیادی بر روند تیمی ما خواهد داشت.
در تماس تلفنی با یورنته، چه چیزی به او گفتید؟
مائوریسیو پوچتینو گفت:
مثل همیشه، فلسفه و برنامه هایمان برای آینده. اینکه ما چه انتظاراتی از او و تا چه اندازه به او نیاز داریم. مکالمه بسیار خوبی داشتیم که خصوصی است. فکر می کنم که در مورد آینده، پروژه هایمان و نیازمان به وی صحبت کردیم.
منظورتان این است که نسبت به چلسی، به او قول بازی بیشتری دادید؟
ما هیچ وقت در مورد بیشتر یا کمتر بازی کردن صحبت نکردیم. بیشتر در مورد پروژه و احتمال پیوستن او صحبت کردیم. او از پیشنهاد ما، بسیار هیجان زده شد. او بازیکن باتجربه ای ــست و سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد. او خیلی خوب می داند که برای بازی کردن، ابتدا باید کیفیت و شایستگی تان را نمایش دهید.
فرم مطلوب خودتان را پیدا کرده اید؟
فکر می کنم در مسیری هستیم که می خواهیم. بسیار خوشحال هستم چون ما اکنون در اوایل فصل هستیم اما نمایش های ما خوب است. ولی فکر می کنم که می توانیم از این هم بهتر شویم و پیشرفت کنیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و همه چیز به خودمان باز می گردد. ما قبل از تمرین امروز کمی صحبت کردیم، آن ها باید میل بیشتری به تلاش کردن داشته باشند. باید بهترین هایشان را به نمایش بگذارند. این ترکیب، می تواند به ما برای رسیدن به هدف هایمان کمک کند.

برچسب‌ها: سرمربی مهاجم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

119 Special Girl1396/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi