خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,608

اتفاقی بی سابقه برای ماسکرانو در بارسلونا

اتفاقی بی سابقه برای ماسکرانو در بارسلونا
ماسکرانو سال 2010 از ليورپول به بارسلونا پيوست و آماري خيره کننده در 7 سال گذشته از خود به جاي گذاشته است.
ال جفخيتو، به خاطر شرايط ويژه بارسلونا از پست هميشگي اش يعني هافبک دفاعي به دفاع مرکزي منتقل شد و آنجا هم نمايش هايي به يادماندني از خود ارائه داد ولي اوضاع برايش در فصل جاري چندان خوب پيش نمي رود.

براي ماسکرانو امسال اتفاق عجيبي رخ داده و آن هم عدم حضور در سه بازي متوالي بارسلونا بوده که يک امر بي سابقه است. در 7 سال گذشته هرگز ماسکرانو در سه بازي متوالي بارسا غيبت نداشت. او برابر آلاوس، اسپانيول و يوونتوس روي نيمکت حضور داشت و والورده حتي يک دقيقه هم به وي ميدان نداد.
البته پيش از اين او به دلايلي چون مصدوميت، محروميت، تصميم فني مربي يا بازگشت ديرهنگام از اردوي تيم ملي، بازي هاي بارسا را از دست داده بود ولي مواقعي که مشکلي براي بازي کردن نداشت، حداکثر دو بازي متوالي فرصت حضور در ميدان را پيدا نکرده بود.
در سال اول حضور ماسکرانو در بارسا او سه بازي اولش را از روي نيمکت آغاز کرد و سپس وارد زمين شد و فصل 2014-2015 نيز يکي از بازيکناني بود که بيشتري دقايق ممکن را براي آبي اناري ها در ميدان حاضر بود. بايد ديد ماسکرانو امروز مقابل ختافه به ميدان خواهد رفت يا بي اعتمادي هاي والورده همچنان ادامه دار است.

برچسب‌ها: ماسکرانو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

186 Special Girl1396/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi