خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

احتمالی : دوئل لوئیس سوارز با لیونل مسی !

احتمالی : دوئل لوئیس سوارز با لیونل مسی !
به گزارش موندو دپورتیوو، روز جمعه گذشته، سراسر اروگوئه خبر مسرت بخشی دریافت کرد. لوئیس سوارز مهاجم تیم ملی این کشور زودتر از زمان پیش بینی شده از بند مصدومیت رها شده و می تواند برای تکمیل ریکاوری اش به مونته ویدئو (پایتخت اروگوئه) به همراه تیم ملی برگردد.

دو هفته پیش سوارز مقابل رئال مادرید در سوپر کاپ به شدت مصدوم شد و گفته شد که یک ماه از میادین دور خواهد بود. به همین دلیل هواداران متصور شدند که او روز پنچشنبه این هفته در بازی مقابل آرژانتین که در ورزشگاه سنته ناریو مونته ویدئو هست، نمی تواند بازی کند و کار برای اروگوئه سخت خواهد بود. اما مردم اروگوئه به حضور شماره 9 شان مقابل رقیب همیشگی که منسجم تر از همیشه تمرین می کند، امیدوار بودند.
در گذشته نیز چنین اتفاقی برای سوارز افتاده است. وی در جام جهانی 2014 برزیل، با سرعت باور نکردنی ریکاوری کرد و بدون مصدومیت رهسپار این کشور شد. با این حال او در بازی اول مقابل کاستاریکا روی نیمکت نشست و تیمش 3 بر یک شکست خورد. اما در بازی دوم مقابل انگلیس سوارز در ترکیب بود و توانست 2 گل به ثمر برساند.
هم اکنون مردم اروگوئه دعا می کنند تا بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور در روز پنجشنبه در بازی مقابل مسی و یارانش حاضر باشد. هم چنین تمام ابعاد مصدومیت او در نظر گرفته شده است و خطرات نیز برطرف شده اند و به همین دلیل بارسلونا نیز رفتن وی به مونته ویدئو را مجاز اعلام کرده است.

برچسب‌ها: سوارز مصدومیت مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

327 سبزرود(2)1396/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi