خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

مسی: رونالدو شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا بود

مسی: رونالدو شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا بود
فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها اذعان کرد فوق‌ستاره کهکشانی‌ها سزاوار کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌ برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا در فصل 17-2016 بین کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، لیونل مسی از بارسلونا و جان‌لوئیجی بوفون بود که در نهایت در مراسم شب گذشته (پنجشنبه) قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا و معرفی بهترین‌های اروپا در فصل گذشته، رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا معرفی شد.

لیونل مسی 30 ساله که در سال‌های اخیر همواره رقابت نزدیکی با رونالدوی 32 ساله بر سر کسب مهمترین عناوین انفرادی داشته است، پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال اروپا توسط مهاجم رئال مادرید گفت: «رونالدو شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا بود. باید به کریستیانو تبریک بگویم چون او سزاوار دریافت این جایزه بود».

وی همچنین در این مراسم با اشاره به بازگشت دراماتیک بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که شکست 4 بر صفر در بازی رفت را با برد 6 بر یک جبران و در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 5 راهی مرحله بعد رقابت‌ها شد، اظهار داشت: «بازی فوق‌العاده‌ای بود و تصورش را نمی‌کردیم بازی آنطور به پایان برسد، اما این اتفاق افتاد و برای ما هم باورنکردنی بود»

برچسب‌ها: رونالدو مسی بازیکن سال اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 4

365 پری..1396/06/03

دورتموند چلمردی: مسی داره میگه رونالدو شایستگیشو داشت،بعد طرفدارای بارسا چیز دیگه میگن.شنیدین میگن شاه میبخسه،شاه قلی نمیبخشه؟ همینه!!

3 شهریور (22:47)


آقای ایزل: معلومه که شایستگی داره اعتراف نمیکرد هم میدونستیم ، عشق است رونالدو

3 شهریور (16:38)


3 شهریور (12:44)


Pars Elx: بعدی توپ طلا خواهد بود

3 شهریور (12:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi