خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

ابهام در مورد زوج پادوانی برابر گل گهر

ابهام در مورد زوج پادوانی برابر گل گهر
به گزارش "ورزش سه"، بعد از عمل جراحی منتظری و دوری دوماهه او از تمرینات حالا خبر می رسد که مجید حسینی هم به دلیل مصدومیت ممکن است به بازی با گل گهر نرسد، اتفاقی که می تواند کادرفنی آبی ها را برای انتخاب زوج پادوانی با مشکل روبرو کند.

هرچند کادرپزشکی باشگاه استقلال در تلاش هستند حسینی را برای بازی با گل گهر آماده کنند اما بی تردید کادرفنی باید احتمال غیبت او را بدهند و برای این موضوع برنامه ریزی کنند.

البته منصوریان در غیاب مجید حسینی و منتظری انتخاب زیادی برای زوج خط دفاعی خود ندارد. شاید اگر روزبه چشمی در اردوی استقلال حضور داشت این بازیکن در پست دفاع وسط بازی می کرد ولی او هم اکنون در اردوی تیم ملی است و به بازی با گل گهر نخواهد رسید.

با این شرایط منصوریان هم می تواند از گوگ به عنوان زوج پادوانی استفاده کند و هم فرشید باقری این توانایی را دارد که در پست دفاع وسط بازی کند و منصوریان باید از بین این دو یکی را انتخاب کند.

برچسب‌ها: استقلال تهران لئوناردو پادوانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

119 Esteghlal City1396/06/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi