خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

موتو: دوست دارم مربی فیورنتینا شوم

موتو: دوست دارم مربی فیورنتینا شوم
آدریان موتو که سابقه بازی در تیم های چلسی و یوونتوس را در کارنامه خود دارد، اعلام کرده که با شرکت در کلاس های مربیگری قصد دارد، خود را برای نشستن روی نیمکت تیم محبوبش، فیورنتینا آماده کند.

موتوی 37 ساله، که در تعطیلات زمستانی به تارگو مورس رومانی پیوسته قصد دارد خود را به ترکیب تیم ملی کشورش برای حضور در مقدماتی 2018 نیز تحمیل کند.

موتو که از سال 2006 تا 2011 بازیکن ویولا بوده است، در مودر رویای مربیگری در این تیم به Digisport گفت:
-

اوایل که به تارگو آمده بودم، کمی عصبی بودم، اما رفته رفته توانستم با شرایط کنار بیایم. در ادامه، این دوران تبدیل به یکی از بهترین دوره های زندی ام شد. خیلی خوشحالم، از اینکه این فرصت به من داده شده تا بتوان جرگه مربیگری را هم تجربه کنم، راضی ام.

مربیگری تجربه ای جدید است، تجربه ای که بسیار حیرت انگیز است و خیلی هیجان دارد. می خواهم به بالاترین سطوح این حرفه برسم. دوست دارم این کار را در رده های سنی بالا تجربه کنم و خیلی از فعالیت کردن با رده های پایه خوشم نمی آید!

نمی خواهم مربی خوبی شوم، می خواهم در کارم یکی از بزرگترین ها و بهترین ها شوم. تیمی که دوست دارم هدایت آن را بر عهده بگیرم، بدون شک فیورنتیناست! فیورنتینا و تیم ملی رومانی بزرگ ترین اهداف من را تشکیل می دهند.

برچسب‌ها: موتو مربیگری فیورنتینا ویولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

110 آوارگان شهر 21396/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi