خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,672

سرمربی آلمان: باید از همه مربیان بوندس لیگا تشکر کنم

سرمربی آلمان: باید از همه مربیان بوندس لیگا تشکر کنم
یواخیم لوو: گنجینه‌ای از بازیکنان دراختیار داریم
جلسه هم اندیشی بین مربیان بوندس لیگا و مربی تیم ملی آلمان در شهر هانوفر آلمان برگزار شد به گزارش بیلد، جلسه تمرینی و هم اندیشی مربیان بوندس لیگا برگزار شد، و مربی تیم ملی آلمان در پایان مراسم از مربیان بوندس لیگا تشکر کرد یواخیم لوو در پایان جلسه گفت:
باید از تک تک مربیان بوندس لیگا تشکر کرد، کارها در باشگاه های آلمانی به خوبی انجام می شود. بازیکنان در مسابقات زیر ۲۱ ساله ها و جام کنفدراسیون ها نشان دادند که چقدر قابل انعطاف و با شخصیت هستند، فوتبال آلمان در حال حاضر گنجینه خوبی از بازیکنان دارد. بدون شک این شرایط خوب برای اهداف بزرگ خواهد بود. چنین اعتباری برای همه مربیان آلمان است و فقط شامل کادر فنی تیم های ملی نمی شود.
شایان ذکر است این جلسه هر سال در هانوفر آلمان برگزار می شود و در آن مربیان بوندس لیگا و کادر فنی تیم ملی حاضر می شوند، هدف از این نوع جلسات هماهنگی بیشتر بین تیم ملی و تیم های حاضر در بوندس لیگا است، این جلسه اولین بار سال ۲۰۱۳ در هانوفر آلمان برگزار شد.

برچسب‌ها: یواخیم لوو بوندس لیگا آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

561 سیمرغ تخیلی1396/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi