خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

مینیوله:باید دفاع خوب وروحیه ای جنگنده را به بازی خود اضافه

مینیوله:باید دفاع خوب وروحیه ای جنگنده را به بازی خود اضافه
سایمون مینیوله می گوید لیورپول تنها به یک شیوه فوتبال بازی می کند و حاضر نیست فوتبال تهاجمی خود را فدای کاهش ریسک های دفاعی بکند.

به گزارش Sky Sports، فصل جدید رقابت های فوتبال در انگلیس و اروپا برای قرمز های مرسی ساید مانند فصل گذشته آغاز شد. آنها در اولین بازی لیگ برتری خود در زمین واتفورد موفق به زدن سه گل شدند تا یک نمایش تهاجمی خیلی خوب از خود به جا گذاشته باشند اما دریافت سه گل در این دیدار باعث شد تا چیزی بیش از یک امتیاز ناامیدکننده عاید آنها نشود.

قرمز ها در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر هوفنهایم در آلمان نیز با نتیجه 0-2 از رقیب خود پیش افتادند اما گلزنی آبی ها در دقایق پایانی به آنها برای بازی برگشت در آنفیلد امید داد؛ این در حالی است که مینیوله یک پنالتی را نیز در این بازی مهار کرد. مینیوله که به عنوان سنگربان تیم بیش از دیگر بازیکنان از این سبک بازی سرعتی و رو به جلوی مورد علاقه یورگن کلوپ آسیب می بیند در این باره می گوید:

تنها به یک شکل می توانیم بازی کنیم و آن هم رو به جلو است. ما دو گل خارج از خانه زده ایم و با زدن یک گل در آنفیلد کار را برای هوفنهایم سخت می کنیم. می دانیم که همیشه می توانیم گلزنی کنیم؛ کیفیت بالایی در جلوی زمین داریم. با کیفیت هستیم و بازی ما به صورت طبیعی تهاجمی خواهد بود اما می دانیم که باید دفاع خوب و روحیه ای جنگنده را به بازی خود اضافه کنیم تا اجازه گلزنی به آنها را ندهیم. استعداد های بسیاری در ترکیب تیم هستند که باید از آنها استفاده شود.

می دانیم که پس از دیدار برابر واتفورد باید پیشرفت کنیم. رختکن خوبی داریم که می تواند با این مسئله کنار بیاید. وقتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در بالاترین سطح بازی می کنید، همواره تحت نظر هستید و مورد انتقاد واقع می شوید. باید شخصیت هایی قوی داشته باشید تا بتوانید با آن کنار بیائید. باید به آینه نگاه کنیم و بگوئیم تنها خودمان را می توانیم عوض کنیم.

برچسب‌ها: مینیوله لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

124 ستارگان نا پیدا1396/05/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi