خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

رقم دقیق بدهی‌ سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس ۲۱۱ میلیارد، استق

رقم دقیق بدهی‌ سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس ۲۱۱ میلیارد، استق
وبسایت رسمی برنامه نود - میزان بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که اکنون به شدت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فشار هستند، مشخص شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سر به فلک کشیده و کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) تا ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) مهلت داده تا این دو باشگاه همانند سایر تیم‌ها تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند. بدهی‌هایی که مدت‌هاست روی هم انباشته و حالا به بدهی نجومی تبدیل شده است.

در حال حاضر مجموع بدهی‌های باشگاه استقلال که شامل بدهی مالیاتی، دارایی و بدهی به اشخاص است، ۱۱۸ میلیارد شده که مسئولان این باشگاه در حال حل کردن بدهی سنگین مالیاتی خود هستند. بدهی به اشخاص نیز باید هرچه زودتر در فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود.

بدهی‌های باشگاه پرسپولیس اما تقریباً دو برابر بدهی‌های باشگاه استقلال است. این باشگاه ۳،۵ میلیون دلار بدهی به اشخاص خارجی دارد که با احتساب دلار با قیمت ۳ هزار و ۸۰۰ تومان این باشگاه ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی خارجی دارد. همچنین ۳۰ میلیارد از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به اشخاص ایرانی اعم از مربی و بازیکن است. سنگین‌ترین بدهی باشگاه پرسپولیس هم مربوط به بیمه، دارایی و اداره مالیات است که به ۱۴۰ میلیارد تومان می‌رسد. همچنین پرسپولیس‌ها ۲۸ میلیارد بدهی متفرقه یا سایر بدهی‌ها دارند که مجموع این بدهی‌ها ۲۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس نود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

314 اردبیل اسکافیلد1396/05/18

18 مرداد (22:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi