خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

نوجوانان پرسپولیس پیروز دربی تهران شدند

نوجوانان پرسپولیس پیروز دربی تهران شدند
نوجوانان پرسپولیس عصر امروز سه‌شنبه دربی نوجوانان تهران را با دو گل به سود خود پایان دادند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان نوجوان تهران امروز سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای آسیا ویژن تهران در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان نوجوانان استقلال بودند و این بازی را به سود خود پایان دادند.

در این دیدار شاگردان منصور هاشمی با ارایه یک بازی برتر با شایستگی و با گل‌های مهدی فلاح و جواد بیات، پیروزی را از آن خود کردند.
دو تیم قبل از این دیدار 9 امتیازی بودند ولی استقلال به لطف تفاضل گل در مکان سوم و پرسپولیس در مکان ششم قرار داشت. سرخپوشان در این دیدار چهارمین پیروزی خود را رقم زدند.

در این بازی؛ کامیاب بر همتی، جواد امیدی، کسری فرمانی فر، آرشام پارساپور ، محمد جواد بیات، طاها فراهانی، مهدی فلاح ، یاشار طاحونی (مهدی ئاعظ آستیانی)، امیر حسین نوری (حسام حسینی)، اسماعیل بادامه و علیرضا لطفعلیان (محمد اکبر شاهی) برای پرسپولیس به میدان رفتند و دربی را به سود سرخپوشان رقم زدند.

برچسب‌ها: پرسپولیس نوجوانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

160 پیکی بلایندرز (ح)1396/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi