خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

المپیک مارسی وضعیت استفان یووتیچ از اینتر را بررسی می کند

المپیک مارسی وضعیت استفان یووتیچ از اینتر را بررسی می کند
این مهاجم باتجربه فصل گذشته را به صورت قرضی در سویا پشت سر گذاشت.

طرفداری- طبق گزارش های منتشر شده در کشور فرانسه، باشگاه المپیک مارسی برای به خدمت گیری استفان یووتیچ از اینتر تلاش می کند.

گرچه این بازیکن می خواهد در اینتر بماند و حتی در بازی های پیش فصل، درخشان ظاهر شد اما به نظر می رسد جایی در برنامه های لوچانو اسپالتی ندارد. او به تازگی از سویا به اینتر بازگشته است و این باشگاه اسپانیایی حاضر نشد با مبلغی مشخص، به صورت دائمی این بازیکن را خریداری کند. هدف اصلی مارسی، اولیویه ژیرو از آرسنال بود که به دلیل عدم توافق با توپچی های لندن، این انتقال منتفی شد. دیگر هدف مارسی، کارلوس باکا از میلان بود که این باشگاه نیز برای فروش بازیکن کلمبیایی خود، دست کم 20 میلیون یورو می خواهد.

به نقل از اکیپ، اما یووتیچ چیزی نزدیک به 20-15 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و برای این باشگاه فرانسوی، به مراتب گزینه در دسترس تری محسوب می شود. از فیورنتینا، به عنوان دیگر تیم احتمالی استفان نام برده می شود.

برچسب‌ها: المپیک مارسی استفان یووتیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

118 تآآآج آسیا1396/05/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi