خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,855

مونیر می خواهد به آ اس رم بپیوندد

مونیر می خواهد به آ اس رم بپیوندد
اختصاصی | مدیر برنامه های مونیر الحدادی تائید کرد که این بازیکن علیرغم پیشنهادات باشگاههای دیگر قصد دارد به آ اس رم ایتالیا بپیوندد .
مدیر برنامه های مونیر الحدادی مهاجم بارسلونا تائید کرد که این مهاجم 21 ساله علیرغم پیشنهادات آژاکس و زنیت ، علاقه مند به حضور در تیم آ اس رم است .
مونیر فصل گذشته به صورت قرضی در والنسیا حضور داشت و به نظر می رسد در برنامه های آینده ارنستو والورده جایی نداشته باشد . فرانسس والدیسو مدیر برنامه های این بازیکن تائید کرد که مذاکرات بارسلونا و آ اس رم برای انتقال مونیر آغاز شده است و خو بازیکن هم علیرغم پیشنهادات آژاکس و زنیت علاقه مند است که به تیم رم بپیوندد .

وی در خصوص این موضوع گفت : " رم باشگاه فوق العاده ای برای ادامه فوتبال مونیر است چرا که آنها جز باشگاههای بزرگ سری آ ایتالیا هستند اما نمی توانم چیزی بیشتر از این بگویم زیرا مذاکرات بین دو باشگاه در حال انجام است . "

این مهاجم آینده دار فصل گذشته عملکرد درخشانی را در والنسیا از خود به نمایش نگذاشت و در 33 دیداری که برای خفاش ها به میدان رفت تنها موفق به زدن 6 گل شد . گفتنی است بارسلونا برای فروش این بازیکن 13.5 میلیون پوند درخواست کرده است .

برچسب‌ها: آاس رم مونیر الحدادی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

117 Outlaw1396/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi