خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,044

ویژه : معرفی ۵ تا از بزرگترین خیانت کاران تاریخ فوتبال جهان

ویژه : معرفی ۵ تا از بزرگترین خیانت کاران تاریخ فوتبال جهان
اختصاصی بارسا نیوز - اکیپ اقدام به انتشار لیستی کرده است که بزرگترین خیانت کاران تاریخ فوتبال را معرفی می نماید . از نظر اکیپ لوئیس فیگو بزرگترین خیانتکار تاریخ فوتبال است !

انتقال هیگواین به یوونتوس دلیل انتشار لیست است . مهاجم آرژانتینی ناپولی تصمیم گرفت تبدیل به خیانکار شود و اقدام به پیوستن به تیم رقیب خود کرد .

این داستان البته در تاریخ فوتبال تکراریست .

اما سوالی که مطرح میشود این است : بدترین خیانکاران تاریخ فوتبال چه کسانی هستند ؟

1 - لوئیس فیگو در سال 2000 به رئال مادرید پیوست . لوئیس تصمیم گرفت پیشنهاد نجومی فلورینتیو پرز را قبول و کاپیتانی بارسلونا را رها کند تا به رقیب این تیم یعنی رئال مادرید برود . طرفداران بارسلونا هرگز او را نبخشیدند و ابراز نارضایتی خود را با پرتاب سر خوک به زمین نشان دادند . ( داستان انتقال به رئال )

2 - فابریس فورسه در سال 2004 به المپیک مارسی پیوست . رقابت بزرگی میان پاری سن ژرمن و مارسی وجود دارد اما در نهایت این انتقال انجام شد . بازی بین دو تیم نیز به دلیل این بازیکن با حوادثی همراه بود و دینامیت به زمین نیز به زمین انداختند .

3 - کارلوس توز در سال 2009 به منچستر سیتی پیوست . بسیاری از طرفداران منچستر یونایتد باور نمیکردند . این مهاجم آرزانتینی تیم سر الکس فرگوسن را به قصد پیوستن به منچستر سیتی ترک کرد .

4 - مو جانسون در سال 1989 به رنجرز پیوست . رقابت بین سلتیک و رنجرز تاریخی است و بر کسی پنهان نیست . مو جانسون به بزرگترین رقیب تیمش پیوست . خشم طرفداران سلتیک را پایانی نبود و برخی او را تهدید به مرگ کردند که این بازیکن مجبور شد بادیگارد ( محافظ شخصی ) استخدام نماید و حتی در داخل باغ خانه اش کوکتل مولوتف پرتاب کردند .

5 - ماریو گوتزه در سال 2013 به بایرن مونیخ پیوست . این بازیکن امسال اما به دورتموند بازگشته و دوباره با این تیم قرارداد امضا کرد . با این حال مگر طرفداران دورتموند فراموس میکنند که او چگونه با پیوستن به بایرن با احساساتشان بازی کرد و برای پول به بایرن رفت ؟

برچسب‌ها: فوتبال ماریو گوتزه خیانت مو جانسون کارلوس توز لوئیس فیگو فابریس فوسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

555 Messi -ronaldo1396/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi