خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

پیکه: در حال حاضر، نیمار نمی داند چکار کند

پیکه: در حال حاضر، نیمار نمی داند چکار کند
مدافع بلوگرانا معقتد است ستاره برزیلی نمی داند چکار کند.

طرفداری- مسئله انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، این روزها به بحث داغ محافل فوتبالی تبدیل شده است. جرارد پیکه، مدافع بارسلونا می گوید او و همه هم تیمی هایش می خواهند نیمار کار خود را در بارسلونا ادامه دهد؛ پیکه حتی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نظر شخصی خود را درمورد ماندن نیمار در بارسلونا اعلام کرد.

به گزارش ESPN، جرارد پیکه درمورد شایعات زیادی که پیرامون آینده نیمار در بارسلونا وجود دارد گفت:

من و نیمار بسیار به هم نزدیک هستیم و می خواهم در تیم بماند؛ وضعیت او را درک می کنم. در حال حاضر، او نمی داند چکار کند و در بارسلونا تلاش می کنیم کمکش کنیم. بازیکنان نزدیک دیگری نیز در رختکن حضور دارند تا نیمار را در گرفتن تصمیم درست کمک کنند. خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد؛ من می خواهم او بماند و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پیکه ادامه داد:

ماندن نیمار به این موضوع مربوط می شود که او چه می خواهد. او می تواند در همه باشگاه های برتر دنیا حضور داشته باشد؛ در پاری سن ژرمن، چلسی، بارسلونا یا منچستر سیتی. همه باشگاه ها او را می خواهند. این مربوط به اولیت های شما می شود؛ چه چیزی می خواهید؟ پول بیشتری می خواهید یا بردن جام های بیشتر؟

وی در پایان گفت:

این اتفاق در فوتبال و حتی NBA هم رخ می دهد. بازیکنانی هستند که جام های زیادی می برند؛ اما درآمدشان به اندازه جام هایی که می برند نیست. بنابراین، گاهی اوقات باید تصمیمی در زندگیتان بگیرید که مربوط به اولویتتان می شود.

برچسب‌ها: پیکه بارسا نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

250 عقيق سمرقندي1396/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi