خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

آندو در ابومسلم درخشید در لیگ جزیره پرآوازه شد

آندو در ابومسلم درخشید در لیگ جزیره پرآوازه شد
آندو با بولتون به یورو لیگ رسید و مقابل بایرن مونیخ و اسپورتینگ لیسبون بازی کرد. او در لیگ جزیره دو بار به عنوان بازیکن هفته انتخاب شد و اولین بازیکن ایرانی شد که در مهم‌ترین لیگ دنیا گل زد.
او دو فصل بازیکن بولتون بود و کنار نیکلاس آنلکا، ال حاجی دیوف، کوین دیویس، ریکاردو گاردنر و تیم کیهیل – کاپیتان فعلی تیم ملی انگلیس – بازی‌های حساس و به یادماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال ثبت کرد. آندو پس از بولتون، به فولام پیوست و شاگرد روی هاجسون که بعدها سرمربیگری تیم ملی انگلیس را برعهده گرفت، شد اما به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم لندنی دور شد و به طور قرضی به بارنزلی در لیگ دسته اول پیوست. آندو در تمام این سال‌ها یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود. او تا امروز ۳ بار در جام ملت‌های آسیا و۲ بار در جام جهانی برای تیم ملی بازی کرده و در زمره اندک ملی‌پوشانی است که بیش از ۱۰۰ بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفته است. بازی با دست شکسته مقابل کره جنوبی در اولسان –که به صعود ما به جام جهانی برزیل منجر شد- از بازی‌های به یاد ماندنی این بازیکن پرافتخار است.

برچسب‌ها: آندو بولتون انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

356 اینترخم پته1396/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi