خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مهاجری: به برتری مقابل پیکان امیدواریم

مهاجری: به برتری مقابل پیکان امیدواریم
به گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، محمدرضا مهاجری در نخستین نشست خبری پیش از دیدارهای لیگ برتر اظهار کرد: از اینکه فضل دیگری روی نیمکت پدیده هستم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. در انتهای فصل پس از پایان لیگ مسئولان پدیده تصمیم به ادامه همکاری گرفتند و در این مدت نقاط ضعف و قوت را بررسی کردیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم.

مهاجری در خصوص مسائل مالی باشگاه گفت: باشگاه پدیده موفق شده در خصوص مطالبات فصل گذشته اقدامات خوبی را صورت دهد تا مشکلات را به حداقل برساند. باشگاه پدیده در این کار موفق بوده و توانستیم بخشی از مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنیم همچنین طی روزهای آتی نیز بخش دیگری از پول بازیکنان پرداخت می‌شود.

سرمربی پدیده مشهد در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه گفت: ناامید نیستم. تیم ها در کورس قهرمانی و کسب سهمیه هستند و ما هم به لحاظ فنی پتانسیل بالایی داریم. در کل فقط دو تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده اند به دنبال بقا هستند. با تلاش و دقت زیاد سعی می‌کنیم جزو تیم‌های بالانشین باشیم.

مهاجری در خصوص ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: بلاتکلیف هستیم و تلاش می کنیم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم. مجوز لازمه برای ساخت ورزشگاه امام رضا (ع) صادر شده و هزینه زیادی هم برای ساخت آن در طول هفت سال انجام شده‌است. امیدواریم که دیدار هفته آتی ما با سپاهان در این ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود. موضوع مهم اینکه بتوانیم از شرایط میزبانی خوب استفاده کنیم.

وی افزود: پیکان یک باشگاه حرفه ای با امکانات و سابقه بسیار خوب است. از لحاظ فنی هم آقای جلالی سال ها سابقه دارد و مهم تفکر ایشان است که جدال ما با این تفکر خواهد بود. بحث اصلی این است که امیدواریم بر این تفکرات غالب شویم.

سرمربی پدیده در خصوص شایعه عدم حضور محمد قاضی در تمرینات پدیده گفت: قاضی همراه ما در تمرینات حضور دارد و بر خلاف گمانه زنی برخی رسانه ها فردا با صلاحدید کادر فنی برابر پیکان بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها: مهاجری پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 نفت جیرفت1396/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi