خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,788

با نیامدن رابسون شاید مگویان بماند

با نیامدن رابسون شاید مگویان بماند
سرمربی تیم فوتبال استقلال تا چند روز آینده تکلیف دو بازیکنی را که قرار است از فهرست این تیم خارج شوند، مشخص خواهد کرد.
علیرضا منصوریان باید برای فصل جدید لیگ برتر نام دو بازیکن را از فهرست استقلال خارج کند. یکی از بازیکنانی که نام او از لیست خارج خواهد شد محسن کریمی است که تا سه ماه دیگر شرایط بازی را ندارد. خروج او از لیست استقلال قطعی شده، ولی هنوز تکلیف دیگر بازیکنی که قرار است از فهرست این تیم خارج شود، مشخص نیست.

حرایر مگویان و یعقوب کریمی دو گزینه‌ای هستند که منصوریان قرار است از بین آنها یک نفر را در لیست خروجی قرار دهد. تا قبل از مشخص نشدن وضعیت رابسون جانواریو، گمانه‌زنی‌ها به این مربوط می‌شد که مگویان از استقلال خواهد رفت، ولی حالا این احتمال وجود دارد که دومین گزینه منصوریان برای رفتن از استقلال یعقوب کریمی باشد.

کادر فنی استقلال معتقد است که این تیم باید در فصل جدید چهار دفاع میانی داشته باشد. آنها اگر مگویان را از لیست خارج کنند فقط سه دفاع میانی خواهند داشت به همین دلیل نظر اکثر اعضای کادر فنی استقلال این است که مگویان در این تیم بماند. این درحالی است که اگر این مدافع ارمنستانی از استقلال برود طبیعتاً این باشگاه برای پرداخت دستمزد او با مشکل مواجه خواهد شد.

برهمین اساس یعقوب کریمی گزینه‌ای است که منصوریان به خارج کردن او از فهرست استقلال فکر می‌کند. این درحالی است که آبی‌پوشان در سمت چپ میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان را در اختیار دارند.

برچسب‌ها: مگویان یعقوب کریمی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

138 Mr Mehdi1396/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi