خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

بائوسا: آرژانتین به جام جهانی صعود خواهد کرد

بائوسا: آرژانتین به جام جهانی صعود خواهد کرد
ادگاردو بائوسا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که این تیم به جام جهانی روسیه صعود خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، بائوسا که نتایج ضعیفی به همراه تیم ملی آرژانتین در حدود 9 ماه حضورش روی نیمکت این تیم کسب کرده بود، روز گذشته از سمت خود اخراج شد و پس از اخراجش، در مصاحبه با رسانه ها تاکید کرد که آرژانتین به جام جهانی صعود خواهد کرد.و گفت:"من از بازیکنان ممنونم زیرا آنها مسئول این هستند که آرژانتین شانس صعود به جام جهانی را دارد. من آنها را فراموش نخواهم کرد، می‌خواهم از آنها تشکر کنم، همه به تلاش و فداکاری بازیکنان توجه نمی‌کند. نسلی که با وجود شکست در سه فینال، تمام تلاششان را برای تیم انجام می‌دهند. مطمئن هستم که آرژانتین به جام جهانی صعود خواهد کرد.

تجربه ای فوق العاده برای من و کادر فنی ام بود. خیلی ها هستند که باید به خاطر این فرصت از آنها تشکر کنم. ما سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. لغزشهایی وجود داشته ولی پیشرفت کرده ایم، مخصوصا در ارتباط هایمان با بازیکنان."

برچسب‌ها: بائوسا آرژانتین سعود جام جهانی روسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

97 آرژانتین....1396/04/22

3 مهر (14:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi