خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

برناردسکی: چه کسی دوست ندارد برای یوونتوس بازی کند؟

برناردسکی: چه کسی دوست ندارد برای یوونتوس بازی کند؟
فدریکو برناردسکی جوان در تعطیلات است و هنوز دقیقا نمی داند فصل آینده برای فیورنتینا به میدان می رود یا یوونتوس.
طرفداری - یوونتوس قصد دارد تا چند روز دیگر انتقال داگلاس کوستا، فدریکو برناردسکی و وویچک شزنی را رسمی کند. انتقال کوستا تقریبا رسمی است و این بازیکن در تورین به سر می برد و حالا ماروتا تمام انرژی خود را برای خرید پدیده فیورنتینا خواهد گذاشت. برناردسکی در حال حاضر در تعطیلات در ایبیزا به سر می برد. وی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، گفت:

فصل خوبی داشتم و مانند سایر هم تیمی هایم در فیورنتینا پیشرفت کرده ام. سعی کردم با تلاش بیشتر، پیشرفت بیشتری داشته باشم. با این حال می توانم تایید کنم که پیشرفت کرده ام و می خواهم اگر ممکن است، بیشتر پیشرفت کنم. آماده ام تا دوباره کارم را آغاز کنم.
کجا؟ فکر می کنم با فیورنتینا در کمپ تمرینی این تیم. یوونتوس؟ نمی دانم. آرام هستم و عجله ای ندارم. من معتقدم هر کس پیش از هر چیز باید کارش را انجام دهد. من کارم را انجام دادم و تلاش کردم تا خوب بازی کنم. بقیه چیزها به عهده مدیر برنامه ام و باشگاه است. در این مورد دخالت نمی کنم اما تکرار می کنم که آرام هستم و عجله ای ندارم اما چه کسی است که دوست نداشته باشد برای یوونتوس بازی کند؟ بگذارید فقط بگویم که در حال حاضر لحظات عجیب و خاصی را پشت سر می گذارم.
تقریبا تمام رسانه های ایتالیایی معتقدند که برناردسکی با یوونتوس مدت هاست که به توافق شخصی دست یافته اما هنوز مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد. پیشنهاد یوونتوس 40 به اضافه 3 میلیون یورو پاداش بوده اما ویولا 40 به اضافه 10 میلیون یورو پاداش می خواهد. همچنین برخی رسانه ها معتقدند که یوونتوس ممکن است برای پاداش، توماس رینکون را به فیورنتینا واگذار کند. گاتزتا، کوریره و توتو اسپورت معتقدند مدیر برنامه برناردسکی در حال انجام مذاکرات برای جدایی او است و احتمالا تا 48 ساعت دیگر این انتقال قطعی می شود. برناردسکی مانند بوفون متولد شهر کاررا در ایتالیا است و رابطه فوق العاده ای با کاپیتان یوونتوس دارد.

برچسب‌ها: فدریکو برناردسکی فیورنتینا یوونتوس نقل و انتقالات تعطیلات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

225 آوارگان شهر1396/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi