خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

جهانبخش با دوچرخه استارت زد

جهانبخش با دوچرخه استارت زد
به گزارش "ورزش سه"،ستاره ایرانی شاغل در لیگ هلند بعد از تعطیلات طولانی مدت تابستانی در حالی به تمرینات آلکمار بازگشت که سفر پر هیجانی را تجربه کرد.
هیجانی ترسناک که می توانست تبعات بدی نیز در پی داشته باشد اما به هر شکلی بود همه چیز ختم به خیر شد تا ستاره ایرانی آلکمار صحیح و سالم به جمع هم تیمی های خود در AZ بازگردد. علیرضا جهانبخش که با پرواز تهران – آمستردام راهی هلند بود بعد از چند دقیقه پرواز به یکباره از نقص فنی هواپیما با خبر شد و ...
به هر شکل بود این پرواز بعد از تاخیری چند ساعته به هلند رسید و جهانبخش از دیروز خود را به کادر فنی آلکمار معرفی کرد و در کمپ اردوی این تیم حاضر شد. بازگشتی توام با سفر آلکماری ها به کمپی در حاشیه شهر تا استارت فصل جدید برای ستاره ایرانی و سایر بازیکنان با دوچرخه سواری و تست های هوازی زده شود.
در گزارشی که سایت باشگاه آلکمار روی خروجی خود قرار داد گزارشی از شروع تمرینات بازیکنان این تیم از جمله جهانبخش در کمپ Brabantse Leende منتشر شد که نشان می داد کادر فنی و مربیان بدنسازی این تیم برای بازیکنان کار با دوچرخه را در نظر گرفتند جایی که ستاره ایرانی مهارت های خود را در رشته دوچرخه سواری کوهستان نیز به معرض نمایش گذاشت.

تمرین عصر دیروز آلکمار از این جهت حائز اهمیت بود که با حضور ملی‌پوشان از جمله علیرضا جهانبخش و یوآنس برگزار شد ، بازیکنانی که به دلیل حضور در بازی‌های ملی‌ در مقدماتی جام جهانی در قاره های مختلف با تاخیر در تمرینات پیش فصل آلکمار شرکت کردند.

برچسب‌ها: لیگ هلند آلکمار علیرضا جهانبخش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

406 Bvb Ðörtmönd (ح)1396/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi