خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

انتخاب سرمربی فیورنتینا: خسه رودریگز

انتخاب سرمربی فیورنتینا: خسه رودریگز
مسئولان باشگاه فیورنتینا مهاجم سابق رئال مادرید را برای تقویت خط حمله این تیم در نظر دارند.

به گزارش ایلنا، باشگاه فیورنتینا در نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکنش را از دست داد و حال مسئولان باشگاه با به خدمت گرفتن خامس رودریگز قصد دارند حرکت جدی برای تقویت خط حمله داشته باشند.

جدایی کریستین تیو و بورخا والرو از جمع بنفش ها قطعی شده و مدیر برنامه های نیکولا کالینیچ، دیگر بازیکن این تیم در حال مذاکره با مسئولان آث میلان دیده شده است.

Gazzetta dello Sport فاش کرده در این بین مسئولان فیورنتینا دست به کار شده و برای خط حمله این تیم نقشه جدیدی دارند. با وجود ارتباط خوب بین مسئولان فیورنتینا و پاری سن ژرمن آنها قصد دارند خسه رودریگز، مهاجم فصل پیش لاس پالماس را به خدمت بگیرند.

استفانو پیولی به عنوان مرد ایده آل از خسه برای خط حمله تیمش یاد کرده؛ با اینکه خسه نتوانست نیم فصل اول به همراه پاری سن ژرمن موفق باشد اما در لاس پالماس نمایش خوبی داشت.

خسه تابستان گذشته از رئال مادرید جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست؛ نمایش او مورد قبول اونای امری نبود تا با انتقال قرضی رودریگز به کشورش بازگردد و با لاس پالماس فصل گذشته را به پایان ببرد.

برچسب‌ها: خسه فیورنتینا نقل و انتقالات لاس پالماس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

160 .p.s.g1396/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi