خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

تلاش مجدد بیرین برای بازگشت به بارسلونا.

تلاش مجدد بیرین برای بازگشت به بارسلونا.
هکتور بیرین، مدافع راست اسپانیایی آرسنال قصد دارد هر طور که شده به بارسلونا بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد برای تقویت خود در دفاع راست اقدام به جذب هکتور بیرین کند؛ ستاره 21 ساله آرسنال که محصول آکادمی لاماسیاست ولی در نوجوانی راهی آرسنال شد و حالا به یک گزینه ثابت در سمت راست توپچی ها بدل شده است.

از هکتور بیرین به عنوان جدی ترین گزینه بارسا نام برده شده بود ولی مخالفت جدی آرسنال و به خصوص آرسن ونگر باعث شده تا احتمال پیوستن بیرین به بارسا بسیار کاهش یابد. ضمن اینکه رقم 60 میلیون یورویی برای جدایی بیرین نیز مزید بر علت شده تا فعلا بارسلونا به فکر گزینه ای دیگر برای دفاع راست باشد.

با وجود اینکه به نظر می رسد انتقال بیرین به بارسا تقریبا منتفی شده باشد؛ اما امروز مارکا ادعا کرد که این مدافع 21 ساله، قصد دارد به زودی در نشست با آرسن ونگر یا مدیریت آرسنال، از تمایلش برای جدایی و بازگشت به بارسلونا خبر بدهد. 

هنوز مشخص نیست این نشست ویژه با ونگر خواهد بود یا مدیران آرسنال ولی مارکا ادعا کرده که بیرین تصمیمش برای جدایی را گرفته و قصد دارد مستقیما این موضوع را با توپچی ها در میان بگذارد. باشگاه بارسلونا نیز منتظر این اتفاق است تا پس از آن به مذاکره با آرسنالی ها وارد شود.

مسئولان بارسا معتقدند که بهترین راه برای جذب بیرین این است که ابتدا خود بازیکن تصمیمش به جدایی را علنی کند تا سپس در مذاکرات رودررو با آرسنالی ها، دست پیش را داشته باشند.

برچسب‌ها: بیرین بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

119 آرژانتین....1396/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi