خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

جرارد دلوفئو اولین خرید تابستانی بارسلونا؟

جرارد دلوفئو اولین خرید تابستانی بارسلونا؟
موندو دیپورتیوو اعلام کرد که جمعه آخرین مهلت بارسلونا برای بازگرداندن جرارد دلوفئو بازیکن قرضی اورتون در تیم میلان است که از این رو بارسلونا 12میلیون یورو از بودجه نقل و انتقالاتی خود را خرج بازگرداندن جرارد می کند.

جرارد که دو فصل قبل با 6 میلیون یورو راهی اورتون شده بود در قراردادش دو مهلت بازخرید وجود داشت که هم اکنون از دومین مهلت تنها چند روز یعنی جمعه 30 ژوئن فرصت باقیست و بارسلونا او را به عنوان گزینه ای جذاب هم برای اضافه شدن به تیم والورده و هم شرایط اقتصادی خوب برای فروش به نیوکمپ باز می گرداند و بدین ترتیب جرارد دلوفئو اولین خرید تابستان 2017 بارسلونا می باشد.

انتقال 6 ماهه قرضی جرارد به میلان باعث شد تا دوران کابوس وار او در اورتون نیز خاتمه یابد تا جایی که به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و از این رو بارسلونا درنظر دارد تا او را برای کمک به MSN در خط حمله دراختیار والورده درجهت بررسی قرار دهد.

طبق گزارش، جرارد دلوفئو و مدیر برنامه اش تمایل دارند تا در میلان باقی بمانند جایی که جرارد در طی 6 ماهه اول سال 2017 روند رو به رشدی را تجربه کرد درحالی که در تیم والورده احتمالا نیمکت نشین خواهد بود در حالی که در میلان بازیکنی کلیدی محسوب می شود.

جرارد که در حال حاضر در یورو زیر 21 ساله ها حضور دارد تا قبل از اتمام این تورنومنت قادر به صحبت با والورده نخواهد بود اما نتیجه گیری نهایی به پس از بازی های پیش فصل و تست او توسط ارنستو صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها: دلوفئو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

340 دورتموند فومن1396/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi