خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

نیکولا میلنکویچ با قراردادی 5 ساله به ویولا پیوست

نیکولا میلنکویچ با قراردادی 5 ساله به ویولا پیوست
این مدافع آینده دار که کار خود را در ترکیب تیم ملی کشور صربستان نیز آغاز کرده، یکی از پدیده های فوتبال این کشور به شمار می رود و در فصلی که گذشته به دو جام با پارتیزان دست پیدا کرد. باشگاه فیورنتینا که مذاکرات برای جذب او را در ژانویه گذشته شروع کرده بود، امروز سرانجام خبر رسمی این خرید امیدوار کننده را منتشر کرد:

"باشگاه ای سی اف فیورنتینا اعلام می کند که به توافق برای خرید دائمی نیکولا میلنکویچ از تیم پارتیزان بلگراد دست پیدا کرده است. میلنکویچ متولد شهر بلگراد صربستان در تاریخ 12 اکتبر 1997 می باشد و به زودی به همراه تیم زیر 21 ساله های کشورش در رقابت های قهرمانی اروپا به رقابت خواهد پرداخت. قرارداد این بازیکن با فیورنتینا 5 ساله می باشد."


با وجود اینکه در این بیانیه در مورد جزییات قرارداد میلنکویچ و همچینین مبلغ این انتقال صحبتی نشده ولی طبق آخرین گزارش ها و تاییدیه باشگاه پارتیزان که چندی پیش توسط روسای این باشگاه انجام شد، مبلغ انتقال میلنکویچ به فلورانس 5.1 میلیون یورو عنوان شده است. میلنکویچ پس از ویکتور هوگو، دومین خرید تیم برای تقویت خط دفاعی خواهد بود.

برچسب‌ها: فیورنتینا میلنکویچ صربستان نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 2

176 حسن رشت 61396/04/03

حسن رشت 6: آره درست میگی تیو هافبک بیاد عالیه.ولی خیلی لامصب بارسایی هست.

3 تیر (23:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi