خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

برناردسکی: بازیکنان مورد علاقه ام باجو، توتی و دل پیرو هستند

برناردسکی: بازیکنان مورد علاقه ام باجو، توتی و دل پیرو هستند
برناردسکی از سرمربی تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا حمایت کرد.
طرفداری - چهارشنبه شب، ایتالیا در یک بازی ضعیف با نتیجه 3-1 در مقابل جمهوری چک شکست خورد. این دیدار از چارچوب بازی های یورو زیر 21 برگزار شد. با توجه به ترکیب مستعد و شناخته شده ای که در اختیار دی باجو، سرمربی آتزورینی است، انتقادات زیادی از سوی کارشناسان ایتالیایی به عملکرد وی انجام شد. فدریکو برناردسکی، وینگر فیورنتینا و تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا در گفتگو با وبسایت یوفا گفت:

فکر می کنم ایتالیا صاحب یک نسل فوق العاده مستعد است که با کمک های ونتورا و دی باجو، در حال پیشرفت هستند. با هم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. تمام بازیکنان این تیم خاص هستند که آینده درخشانی دارند اما یورو زیر 21 سال رقابت سختی است. اگر بخواهم یک نفر را نام ببرم که از روز اول خیلی مرا تحت تاثیر قرار داد، می گویم دوناروما. او با وجود سن بسیار کم، خارق العاده است.
بهترین شخصیت در رختکن؟ در رختکن همه خوب هستند اما من می گویم بناسی.
بهترین تیم ها و بازیکنان در لهستان؟ تیم های رقابتی و بازیکنان خوب زیادی حضور دارند. در اسپانیا، آسنسیو و سائول خوب کار می کنند. پس از این دو نفر، پاتریک شیک فوق العاده است.
سه بازیکن ایتالیایی مورد علاقه من در تاریخ؟ من فانتزی باز هستم و بازیکنان فانتزی شماره 10 را دوست دارم. روبرتو باجو، فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو.
دی باجو؟ چهار سال است که او را می شناسم و می توانم بگویم او برای کارش کاملا آماده است.فکر می کنم آماده مربیگری در باشگاه است زیرا کارش را خیلی خوب بلد است. ونتورا؟ او به خوبی فوتبال را می شناسد و به خوبی دانش خود را به دیگران یاد می دهد. هدف بعدی من؟ دوست دارم در جام جهانی بازی کنم. فوق العاده خواهد بود.

برچسب‌ها: بردانسکی تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا باجو توتی دل پیرو جی جی دوناروما سائول آسنسیو پاتریک شیک دی باجو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

330 .p.s.g1396/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi