خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

آیا شجاعیان واقعا بمب است؟

آیا شجاعیان واقعا بمب است؟
اگر اظهارات منابع خبری موثق باشگاه استقلال صحیح باشد، این تیم به جز رضایتنامه شجاعیان، رقمی در حدو یک و نیم میلیارد هم برای خود این بازیکن در نظر گرفته که در مجموع ارزش این بازیکن را به 3 میلیارد تومان می‌رساند. عددی بی‌سابقه برای جذب یک بازیکن شاغل در تیم‌هایی به جز پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی که هم می‌تواند یک برد بزرگ برای گسترش فولادی‌ها محسوب شود و هم ریسک بزرگی برای استقلالی‌ها.
شجاعیان پیش از این هم یک بار در گفت‌وگو با رسانه‌ها از آرزویش که پوشیدن لباس استقلال است صحبت کرده بود و جزو معدود بازیکنانی است که این موضوع را رسانه‌ای کرده است. اما این بازیکن در همین فصل جاری چند مشتری دست به نقد دیگر هم داشت. پرسپولیس و سپاهان جزو تیم‌هایی بودند که به راحتی از علاقه‌شان برای جذب شجاعیان خبر داده بودند و البته بعد از اعلام مبلغ درخواستی از سوی باشگاه گسترش فولاد، قید حضور در این رقابت را زدند و در نهایت فقط استقلال حاضر شد برای جذب این بازیکن، با گسترشی‌ها مذاکره کند. این بازیکن در صورتی با رقمی در حدود 3 میلیارد تومان استقلالی شد، که بدون شک لقب بمب امسال را با توجه به این هزینه بسیار بالا در اختیار گرفت.

برچسب‌ها: شجاعیان بمب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

103 Special Girl1396/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi