خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

ماجراجویی طارمی و رامین: یک سرخ در لیگ اروپا

ماجراجویی طارمی و رامین: یک سرخ در لیگ اروپا
فوتبال ایران پس آزمون و جهانبخش، لژیونری به تیم‌های معتبر تحویل نداده و حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی، به تیم‌های درجه چندمی خلاصه می‌شود. حتی حضور علی کریمی در دیناموزاگرب هم زیاد طولانی نشد و او به تیم‌های درجه دو این کشور و لوکوموتیو زاگرب رفت. حالا شاید، یکی از دو ستاره فصل پیش پرسپولیس این قاعده را عوض کنند و فصل بعد بخشی از تیم‌شان در لیگ اروپا باشند.
دیناموزاگرب، شرایط مهدی طارمی را بررسی می‌کند قصد دارد با اضافه کردن او به خط حمله تیمش، قهرمانی لیگ را پس بگیرد. باشگاه خنت بلژیک که سهمیه لیگ اروپا گرفته هم با رامین رضاییان وارد مذاکره شده است. هر دو ماجرا، از انتقال ناموفق طارمی و رضاییان به ریزه اسپور جدی‌تر به نظر می‌رسد و هر دو نفر پس از یک انتقال بد و سپس یک فصل خوب در پرسپولیس، آماده انتقالی بزرگ هستند.
اگر انتقال یکی از این دو نفر به دینامو یا خنت نهایی شود، شاید فصل بعد یک ایرانی دیگر هم در لیگ اروپا، روبروی دیگر ایرانی‌های حاضر در این جام قرار بگیرد. به خصوص اگر تیم‌های جهانبخش و گوچی و تیم آینده آزمون هم به مرحله گروهی این مسابقات برسند.

برچسب‌ها: طارمی رضاییان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

268 Special Girl1396/03/27

حسن رشت 6: رامین بر میگرده پرسپولیس طارمی هم مثل هیگواین میکنیم اگه رفت.

27 خرداد (21:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi