خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مکزیک
اتحاد مکزیک
18
493

مکزیک 2 - 1 نیوزلند

مکزیک 2 - 1 نیوزلند
پیروزی دشوار مکزیک برابر نیوزلند

مکزیک موفق شد در دیداری دشوار با نتیجه 1-2 نیوزلند را مغلوب کند تا به صعود امیدوار شود.

به گزارش "ورزش سه"، مکزیک که در دیدار اول خود در ثانیه های پایانی پرتغال را متوقف کرد، با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود برای شکست نیوزلند به میدان آمد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند و تنها مکزیک چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه نیوزلند ایجاد کرد که به نتیجه نرسید.

اما هرچه به پایان 45 دقیقه اول نزدیک شدیم نیوزلند از زیر فشار مکزیک خارج شد و بالاخره توانست در دقیقه 42 و روی پاس لیوایس و ضربه وود از فاصله ای نزدیک به گل اول برسد تا نیمه اول را با برتری 0-1 به سود خود به اتمام برساند.

اما با شروع نیمه دوم، مکزیک فشار زیادی روی دروازه نیوزلند وارد کرد و بعد از چند حمله موفق شد با شوت محکم خیمنس در دقیقه 54 به گل تساوی بخش برسد.

اما این پایان کار نبود و با ادامه حملات مکزیک و ارسال به بیرون آکوئینو، پراتا موفق شد در دقیقه 72 گل دوم را به ثمر برساند. در ادامه و علیرغم تلاش نیوزلند برای بازگشت اتفاق خاصی رخ نداد تا مکزیک در نهایت 1-2 از سد نیوزلند عبور کند.

حالا مکزیک با 14 امتیاز در صدر جدول مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2018 آمریکای شمالی و مرکزی است.

برچسب‌ها: تیم ملی مکزیک جام جهانی 2018 پیروزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

305 سهندابزار مراغۀ1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi