خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

اونای امری: امیدواریم جام دیگری را نیز بالا ببریم؛ بازیکنانم کاملا بر فینال جام حذفی متمرکز هستند

اونای امری: امیدواریم جام دیگری را نیز بالا ببریم؛ بازیکنانم کاملا بر فینال جام حذفی متمرکز هستند
سرمربی پاریزین ها به دنبال برد در بازی برابر آنژیه است.
طرفداری - اونای امری برای فتح جام حذفی فرانسه هر کاری می کند. پاری سن ژرمن می تواند با فتح این جام، افتخاری دیگر را طی فصل جاری از آن خود کند.

به گزارش FFT، سرمربی پاریزین ها، اونای امری، درباره اهمیت بازی پیش روی پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه برابر آنژیه می گوید. تیم قدرتمند فرانسوی فصل ناامیدکننده ای را گذرانده و تنها موفق به فتح سوپرکاپ فرانسه و لیگ کاپ شده است. حالا آن ها با قهرمانی در جام حذفی می توانند سومین جام فصل را بالای سر ببرند.

فقط و فقط به بازی می اندیشم. چالش جالبی برای مان است؛ زیرا این رقابت، صدمین دوره برگزاری جام حذفی فرانسه محسوب می شود. ما 10 بار قهرمان این رقابت ها شده ایم، دقیقا به اندازه مارسی، و برد در این بازی برای مان بسیار مهم است.
فصل مان را با قهرمانی در سوپرکاپ آغاز کردیم و امیدواریم جام دیگری را نیز بالا ببریم. در تمام هفته، بازیکنان کاملا متمرکز بودند و آن ها به دنبال کسب این افتخار هستند.
پاری سن ژرمن بعد از چهار سال قهرمانی پیاپی در لیگ فرانسه، بالاخره این جام را به موناکو داد و آن ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز بسیار ناموفق عمل کردند.

برچسب‌ها: امری پاریزن ها پی اس جی جام حذفی فرانسه آنجرز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

152 Paris_st.g1396/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi