خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

رامین پای ثابت تیم ملی

رامین پای ثابت تیم ملی
رامین رضائیان علیرغم اینکه هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده، همچنان مورد اعتماد کارلوس کی روش قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان در لیگ شانزدهم تنها 8 بار از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و 4 مرتبه هم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد تا تنها 724 دقیقه در طول یک فصل برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.

اما جالب اینکه در همین سال رضائیان یکی از نفرات اصلی کارلوس کی روش برای رسیدن به جام جهانی2018 روسیه بود و در سال گذشته 9 بار به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شد.

رضائیان که لیگ شانزدهم را با حواشی رفتن به ترکیه و بازگشت به ایران آغاز کرده بود، پایان خوشی نیز نداشت تا با درگیری که بین او و علیپور به وجود آمد، توسط برانکو ایوانکوویچ از تیم کنار گذاشته شود.

با این وجود سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنان به مدافع خود اطمینان دارد و او را در لیست قرار داده است. رضائیان نیز انگیزه بالایی برای اثبات توانایی های خود دارد و قصد دارد با درخشش در تیم ملی باشگاهی مناسب را در سال منتهی به جام جهانی انتخاب کند

برچسب‌ها: تیم ملی ایران رامین رضائیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

134 پرسپولیس Fv1396/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi