خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,445

آمادگی سیدجلال برای حضور ثابت در تیم ملی

آمادگی سیدجلال برای حضور ثابت در تیم ملی
سیدجلال حسینی در آخرین بازی این فصل که به نوعی حساس ترین و سرنوشت ساز ترین بازی پرسپولیس در آسیا هم تلقی می شد یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه داد تا نقش غیرقابل کتمانی در برتری سرخپوشان و صعود آنها به جمع هشت تیم برتر قاره داشته باشد.

کاپیتان ملی پوش پرسپولیس از دقیقه یک تا 90 جدال با لخویا در تمامی صحنه ها چه روی زمین چه روی هوا یک سرو گردن بالاتر از مهاجمان حریف ظاهر شد و در بسیاری از صحنه ها نیز در امر پوشش دادن اشتباهات فردی هم تیمی هایش نمره قبولی گرفت تا آمادگی اش را با وجود سن و سالی که داشت به رخ همگان بکشد.

نمایش سیدجلال حسینی در مصاف با لخویا یک پیغام ویژه داشت آن هم این که او برای ایستادن در ترکیب اصلی تیم ملی و بازپس گرفتن جایگاه گذشته از کی روش اعلام آمادگی کرد تا در آستانه بازی حساس با ازبکستان دوباره بتوان روی او برای تقویت ساختار تدافعی تیم ملی حساب باز کرد.

برچسب‌ها: سید جلال حسینی پرسپولیس ایران تیم ملی فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

145 ستارگان نا پیدا1396/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi