خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,118

ادعای منابع فرانسوی: پیشنهاد دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی

ادعای منابع فرانسوی: پیشنهاد دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی
الخلیفی در ایجاد تغییرات عمده در پروژه باشگاه کاملا جدی به نظر می‌رسد.
طرفداری - باشگاه پاری سن ژرمن که قصد تحولی عمده در پروژه آتی خود را دارد، پیشنهاد دستمزد سالانه 14 میلیون یورو به آندره‌آ برتا، مدیرورزشی اتلتیکو مادرید ارائه کرده است.

به گزارش mundodeportivo، اتلتیکو مادرید به نظر مشکلات فراوانی برای فصل آتی به خصوص در قسمت نقل و انتقالات دارد. مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکل و خطری که این باشگاه را تهدید می‌کند، احتمال محرومیت آنها از فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. این باشگاه سال گذشته از سوی یوفا به دلیل تخلف در جذب بازیکنان زیر 18 سال، از خرید بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد. در حال حاضر اتلتی یکی از این دو پنجره محرومیت را پشت سر گذاشته و برای کاهش محرمیتش نیز درخواست تجدیدنظرش را به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کرده که هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

اما این تنها مشکل روخی بلانکوس نیست. ظاهرا پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی علاقه زیادی به آندره‌آ برتا، مدیرورزشی موفق اتلتی دارند و طبق ادعای منابع فرانسوی پیشنهاد دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی به این استعدادیاب ایتالیایی ارائه کرده‌اند. رد چنین پیشنهادی هم به لحاظ مالی و هم به این لحاظ که برتا در پاریس اختیار تام در نقل و انتقالات خواهد داشت، به نظر دشوار می‌رسد. گرچه برتا هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده است.

گفته می‌شود ماندن برتا که رابطه بسیار خوبی با سیمئونه دارد، یکی از شروط چولو برای ماندن در اتلتیکو مادرید است. برتا پیشتر پیشنهاد مورینیو برای پیوستن به منچستریونایتد را نیز رد کرده بود.

برچسب‌ها: منابع فرانسه الخلیفی پی اس جی اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

199 Paris_st.g1396/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi