خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

عاملان اعتصاب پشت بیرانوند قایم شدند !

عاملان اعتصاب پشت بیرانوند قایم شدند !
بازیکنانی که در حرف، ادعا دارند پرسپولیس تیم بزرگی است و با هواداران زیادی که دارد، آرزوی هر بازیکنی است در این تیم بازی کند، اما در عمل به خاطر چند میلیون از پول میلیاردی که دریافت کرده اند، زمین و زمان را به هم می دوزند. مشخص نیست اگر این بازیکنان جای بازیکنان تیمی چون استقلال خوزستان بودند چه می کردند.
بازیکنانی که تا زمان اولین بازی آسیایی شان حتی یک ریال هم از باشگاه نگرفته بودند اما باز هم به تمرینات شان ادامه دادند و نتایج خوبی هم در آسیا کسب کردند. بازیکنان پرسپولیس اما در آسیا هم حاشیه های زیادی داشتند و از اردوهای خارجی این تیم خبرهای خوبی به گوش نمی رسید.
برانکو هم در این ماجرا با بازیکنان همراه شد چرا که خودش نیز چند درصدی از قراردادش را طلبکار است و امروز برخلاف دو سال پیش، پیشنهادات خوبی هم از تیم های عربی دارد. او که چند سالی منتظر پیشنهادات امروزش بود، حالا با پرسپولیسی که خودش ساخت، نامش را بار دیگر به عنوان یک مربی خوب در آسیا سر زبان ها انداخته و پیشنهادات ریز و درشتی به دستش می رسد که بدش نمی آید به یکی از آنها پاسخ مثبت دهد. البته اگر پرسپولیس پیشنهادش نزدیک به تیم های عربی هم باشد برانکو ماندگار خواهد شد اما باید دید بالاترین رقم پیشنهادی به او چه عددی است و آیا پروفسور سرانجام رفتنی می شود یا ماندنی.
در این ماجراها اما نقش اصلی را 4 بازیکن بازی می کنند که کمتر کسی است که نام شان را نداند. یعنی خود علیرضا بیرانوند با وجود اینکه تقریبا به عنوان مقصر اصلی شناخته شده هیچ نقشی در اعتصاب نداشته و فقط به خاطر سادگی پا پیش گذاشته و حرف آنهایی را می زند که تمرینات را تعطیل کردند و طوری وانمود می کنند که گویی تصمیم همه شان همین است. سیدجلال حسینی، محمد انصاری، ربیع خواه و چند بازیکن جوان تیم نیز از مخالفان اعتصاب بودند اما وقتی تصمیمی گرفته شد، این چند بازیکن نمی توانستند به تمرینات شان ادامه دهند و به اجبار با باقی همراه شدند. این چهار بازیکن در طول فصل بیشترین دریافتی ها را داشتند و از سوی هواداران بیشترین تشویق ها برای آنها بود اما حالا به هواداران یاد دادند که بی جهت، کسی را بزرگ نکنند که جنبه بزرگی ندارد. هر روز حاشیه ایجاد کردند و نوشتیم اما چهره مظلوم گرفتند و از سوی برخی کانال های خاص و هواداران کم سن و سال تر حمایت شدند و باز هم به حاشیه ساختن ادامه دادند اما کسی ندید که ندید.
ناگفته نماند، حق و حقوق بازیکنان باید پرداخت شود و این حق مسلم آنهاست که طبق قراردادشان پول بگیرند. اول از همه باشگاه ها و مدیران مقصر هستند که با این ها قراردادهای سنگین می بندند و پس از آن، از پرداخت آن عاجز می مانند. اما بازیکنان باید بدانند که راه وصول مطالبات، اعتصاب نیست؛ آن هم در تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس. آنها باید در زمان فرا رسیدن پرداخت حق و حقوق شان و اگر پولی نگرفته بودند با مدیر باشگاه جلسه برگزار کرده و حق شان را مطالبه می کردند و در صورت پرداخت نشدن طولانی، در مصاحبه ای این موضوع را با هواداران در میان می گذاشتند؛ هوادارانی که امسال با توجه به شیوه مدیریت طاهری، مالک تیم بودند و با مسیج هایی که به اسپانسر تیم می دانند، هزینه های تیم را تامین می کردند. در آن صورت هواداران هم با فشاری که به باشگاه می آوردند، حق و حقوق بازیکنان محبوب شان را می گرفتند، نه اینکه با ماشین های میلیاردی مقابل مردمی که بعضا در خرج روزانه خود مانده اند و به این تیم کمک مالی می کنند بیایید و بگویید پول نداریم و به خاطر همین بازی نمی کنیم. این هوادار حق دارد اگر بازیکنان این چنینی را بی غیرت می داند. او به کل فصل جاری فکر می کند و اینکه از چه چیزها گذشت و چه سختی ها کشید تا تیم محبوبش قهرمان شود آن وقت چهار تا بازیکن تازه به دوران رسیده می خواهند این قهرمانی را به نام خودشان بزنند و منتش را سر هوادار بگذارند.
طاهری مدیر خوب یا بد، تا به اینجای فصل تیمش را مدیریت کرده و قهرمانی را برای پرسپولیس آورده است. اگر حرفش درست باشد و 80 درصد به بازیکنان پرداخت شده باشد که اعتصاب آنها نهایت بی معرفتی است اما اگر آنها راست می گویند و تنها 40 درصد دریافت کرده اند که طاهری باید جوابگو باشد که چرا دروغ گفته است. در آن صورت هم حتی عدد پرداختی بازیکنان چندان نمی تواند بد باشد چرا که در فوتبال مان شاهد هستیم بعضی تیم ها هر ساله 20 – 30 درصد پرداخت می کنند و مابقی پول می ماند برای سالیان بعد. پس حرفی در عدد و رقم نیست و تنها در نوع گفتار و رفتار مشکل است که باید حل شود.
مردم اخبار بازیکنان مورد علاقه شان را هر ثانیه دنبال می کنند و به عنوان مثال می دانند بیرانوند همین هفته پیش یک لکسوس بسیار گران قیمت خریده یا مسلمان بی ام دبلیوی جدیدش را کمتر از 10 روز پیش تحویل گرفته است. شاید این بازیکنان قبل از فوتبالیست شدن میلیاردر بوده اند و ما خبر نداریم. یعنی این پول ها، از فوتبال و پرسپولیس نرسیده؟ پس حق و حقوق تان بسیار بیشتر از بازیکنان تیم های دیگر پرداخت شده و فقط انتظارات تان زیادی بالا رفته که این چنین مدعی هستید. کمی به دیروزتان فکر کنید، به مردمی که در کنارتان زندگی می کنند نگاه کنید و بی جهت حرفی نزنید که شما را مقابل خودشان ببینند.
یکی از اعضای تیم پرسپولیس که بازیکن هم نیست و دریافتی اش به یک دهم آنها هم نمی رسد در صحبتی دوستانه با نگارنده می گفت: خدا را شکر وضعم خیلی از سال قبل بهتر شده. به حقوقم هم دست نمی زنم و تنها با پاداش ها اموراتم می گذرد.
این فرد نه اینکه آدم بسیار اقتصادی ای باشد یا خرجش کم باشد اما با همان پاداش ها بهترین زندگی را برای خود و خانواده اش درست کرده اما آقایان فوتبالیست اصلا این پاداش ها را رقمی نمی دانند که حتی عنوان کنند.
امسال می گذرد و سال بعد، فوتبالیستی می آید که حاشیه دارد اما در اینستاگرام پست های احساسی می گذارد و هواداران را تهییج می کند، کافیست به یکی از حواشی او اشاره کنیم تا هزاران تهمت سرازیر شود

برچسب‌ها: اعتصاب بیرانوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 Special Girl1396/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi