خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

مسلمان: برای چه باید به طارمی فحش بدهند

مسلمان: برای چه باید به طارمی فحش بدهند
محسن مسلمان به شدت بابت فرهنگ فحاشی موجود در فضای مجازی و استادیوم‌ها شاکی است و به همین منظور تصمیم گرفت پست‌های مربوط به صفحه اینستاگرام خود را ببندد.

هافبک موفق سرخپوشان با ابراز خوشحالی بابت قهرمانی این تیم در فصل شانزدهم گفت: باید به همه هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه به خاطر این موفقیت شیرین تبریک بگویم. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت توانستیم قدرتمندانه به نتیجه لازم برسیم. این قهرمانی تقدیم به هواداران و امیدوارم توانسته باشیم بخشی از محبت آنها را جبران کرده باشیم.

مسلمان در خصوص فحاشی به کاپیتان فقید این باشگاه در جدال برابر ماشین سازی گفت: واقعا تنها می‌توانم برای آنها ابراز تاسف کنم. فحاشی به کسی که دستش از این دنیا کوتاه است اتفاق تلخی است که اصلا قابل بخشیدن نیست و برای کسانی که این روز تلخ را رقم زدند متاسفم.

هافبک تکنیکی و موفق سرخپوشان که با برنامه شب‌های فوتبالی صحبت می‌‎کرد در خصوص دلیل پاک کردن پست‌های اینستاگرامی‌اش گفت: فرهنگ عجیبی رواج پیدا کرده و انتقاد را با فحاشی اشتباه گرفته اند. برای چه باید به مهدی طارمی فحاشی کنند، آن هم در صفحه شخصی من؟ مهدی برای این تیم زحمت کشیده و در موفقیت‌های این تیم نقش داشته اما به هر دلیلی به خودمان اجازه می‌دهیم دیگران با الفاظ زشت و فحاشی مورد خطاب قرار دهیم و فحاشی چیز عادی شده است. مهدی به هیچ عنوان لایق چنین رفتاری نیست و باید کمی در خصوص اتفاقات شیرینی که برای باشگاه نیز رقم زده فکر کنند.

مسلمان در خصوص وضعیت قراردادش با پرسپولیس گفت: من یک فصل دیگر قراردادم را با این باشگاه تمدید کرده‌ام و اگر آنها مایل به ماندنم باشند در این تیم خواهم ماند.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

56 Sorena0131396/01/27

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi