خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

پرسپولیس پای سکوی قهرمانی

پرسپولیس پای سکوی قهرمانی
چنانچه پرسپولیس با هر نتیجه‌ای در تبریز و در مسابقه‌ای که قضاوت آن برعهده حسین زرگر است، ماشین‌سازی قعرنشین را شکست بدهد، قهرمانی‌اش حتمی است و نتایج سه دیدار بعدی‌اش بی‌اثر و رؤیاهای شیرینش تعبیر می‌شود و «زودهنگام‌ترین قهرمانی» تاریخ لیگ برتر را به نام خود خواهد نوشت؛ ضمن اینکه ثبت این نتیجه، سقوط سبزهای تبریزی را به دسته‌ای پایین‌تر هم حتمی خواهد کرد. سرخ‌های تهرانی بازیکن محرومی ندارند اما خاطرات تلخ تساوی با الریان قطر در مسابقه‌ای که می‌توانستند برنده آن باشند، ذهن آنها را آزار می‌دهد و جسم‌شان نیز بر اثر تعدد مسابقات ماه‌های اخیرشان خسته و کوفته است. البته برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تأکید کرده که هدف او و شاگردانش، فتح این مسابقه و برپایی جشن قهرمانی و به تبع آن، حرکت به سوی مسابقه سرنوشت‌ساز با الهلال عربستان با روحیه‌ای خوش‌تر است. در تیم ماشین‌سازی امیراحمد کامدار سه اخطاره و غایب است اما مشکل عظیم‌تر فرهاد کاظمی، زنده کردن تیمی است که بر اثر قبول بیشترین شکست در فصل جاری (16 مورد)، دل و دماغی ندارد و خودش هم یقین کرده است که گریزی از سقوط ندارد. مسابقه امروز فرصتی برای مهدی طارمی هم هست تا پس از چند روز تحمل شدیدترین انتقادات بابت پنالتی از دست رفته‌اش در دیدار برابر الریان، با گلزنی مجدد، هم اسباب قهرمانی پرسپولیس شود و هم آقای گلی مجدد خود را محقق‌تر سازد.
آبی‌ها رو در رو با «مرفاوی محتاج امتیاز»
استقلال تهران در شرایطی امشب میزبان صبای قم در واپسین دیدار هفته بیست و هفتم است که بحث رویارویی صمد مرفاوی، سرمربی سابقش و هدایتگر فعلی صبا با تیم پیشینش تحت‌الشعاع مسائل بسیار مهم‌تری قرار گرفته و آنها نیاز مبرم صبا به کسب امتیاز به قصد ابقا در لیگ برتر و همچنین احتیاج استقلال به پیروزی به قصد تثبیت خود در رتبه دوم جدول است. در تیم استقلال فرشید باقری به سبب سه اخطاره بودن غایب است اما آبی‌ها هم مثل قرمزها در درجه اول بابت مسابقه آسیایی هفته پیش‌شان رنجور و خسته‌اند و این مسأله دغدغه‌ساز اصلی آنها است. در تیم صبا نیز حمیدرضا دیو سالار محروم و غایب است. با این حال، این تیم قمی هفته پیش با پیروزی عالی 0-3 بر تراکتورسازی، دیگر تیم بالانشین جدول نشان داد عزم جزمی برای درخشش در هفته‌های پایانی لیگ به قصد ابقا در این پیکارها دارد و همین مسأله یک زنگ خطر برای آبی‌های خسته تهرانی است. استقلال که از بازی سختش با لکوموتیو ازبکستان با یک امتیاز ارزشمند فارغ شد، می‌تواند روی مزایای دیدار خانگی در حضور هوادارانش در آزادی حساب کند. امید جهانبخش جوان و فنی که دو گل از سه گل صبا را برابر تراکتورسازی زد، می‌تواند خطرساز اصلی برای آبی‌ها در دیدار امشب هم باشد.

کورس تصاحب عنوان چهارم
ذوب آهن، دیگر نماینده آسیایی ایران امروز در مسابقه‌ای که سهمی کلان در تعیین چهارمین نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان دارد، میهمان پیکان در تهران خواهد بود. هر دو تیم یک بازیکن محروم و غایب دارند. پیکان باید بدون محمدصادق بارانی بازی کند که در دیدار برابر پرسپولیس توی سر طارمی زد و طبعاً از زمین اخراج شد و مرد غایب ذوبی‌ها هم وحید محمدزاده است. از اهمیت این مسابقه همین بس که فقط یک امتیاز برتری، ذوب آهن را در رده‌ای بالاتر از پیکان در جدول رده‌بندی نشانده و تیم‌های سپاهان، پدیده و نفت تهران و حتی گسترش فولاد هم در کورس کسب مقام چهارم و نیل به سهمیه آسیایی قرار دارند.

برنامه دیدارهای امروز (اسامی میزبان‌ها ابتدا می‌آید):
ماشین‌سازی با پرسپولیس (00/17)، پیکان با ذوب آهن (30/17)، استقلال خوزستان با سایپا (00/18) و استقلال با صبای قم (00/19)./ روزنامه ایران

برچسب‌ها: قهرمانی سکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

81 Special Girl1396/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi