خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

واکنش سوارز به ناکامی های بارسا در صفحه اجتماعی اش

واکنش سوارز به ناکامی های بارسا در صفحه اجتماعی اش
به گزارش ورزش 11، بارسلونا نتوانست شکست سه بر صفر برابر یوونتوس در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند و جدال این تیم برابر یوونتوس با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این نماینده ایتالیا باشد که به نیمه نهایی راه پیدا می‌کند.

بارسا که در لالیگا پس از رئال دوم است، یکشنبه مصاف مستقیمی با این تیم پیش رو دارد و در صورت پیروزی می تواند با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با رئال شود. در کوپا دل ری نیز بارسا در فینال باید به مصاف آلاوز برود.

لوییز سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسا بعد از ناکامی بارسلونا در صفحه اجتماعی اش نوشت:" باید به خود بیاییم و این ناکامی را فراموش کنیم. بدون شک حذف شدن از هر رقابتی سخت و تلخ است اما باید دوباره از نو آغاز کرد و ناامیدی فایده ای ندارد.

هنوز دو جام دیگر باقی مانده و شانس قهرمانی در هر دو جام را داریم. ناکامی در لیگ قهرمانان را فراموش کنیم، ما بارسلونا هستیم و پا پس نمیکشیم.

برچسب‌ها: سوارز بارسا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 1

411 _سرخ پوشان_1396/02/01

3 ارديبهشت (17:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi