خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,114

کروس: دوست دارم بایرن با قوی ترین ترکیبش بازی کند!

کروس: دوست دارم بایرن با قوی ترین ترکیبش بازی کند!
وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ باقی مانده، تونی کروس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، هافبک تیم رئال مادرید به همراه زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به خبرنگاران گفت:

فلسفه بایرن به سرمربی که در آن لحظه روی کار باشد، بستگی دارد. من انتظار دارم که بازی واقعاً سطح بالایی باشد، که در آن هر دو تیم به دنبال تحمیل سبک بازی خود خواهند بود. پیش بینی نحوه پیش روی مسابقه سخت است، اما ما رئال مادرید هستیم و چالش را دوست داریم. مربی کسی است که تصمیم می گیرد با چه سیستمی وارد میدان شویم. در مورد بایرن، پیش بینی نحوه بازی آنها آسان است: آنها می خواهند از جلوی زمین تا جایی که ممکن است پرس کنند اما این کار مثل زمان گواردیولا ۹۰ دقیقه طول نخواهد کشید. گاهی اوقات در عمق بازی خواهند کرد و این برای ما فضا می سازد. آنها می خواهند از مالکیت بیشتر توپ لذت ببرند و امیدوارم که بتوانیم ضد حمله بزنیم.

برگزاری مسابقه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه خاص است. برای من انتقال به خارج از کشور قابل توجه و یک چالش بود. تصمیم خوبی بود و من را به حد اعلای خواسته های ورزشی ام رساند. به اینجا آمده ام تا موفق شوم و امیدوارم که فردا اینجا را با موفقیت ترک کنیم. آنچه در مورد مادرید بیشتر دوست دارم، این است که نسبت به مونیخ آفتاب بیشتری دارد.
اهمیت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو:
آنها را مقایسه نخواهم کرد، اما هر دو بازیکن برای تیم های خود بسیار با ارزش هستند. آنها دو بازیکن استثنایی هستند. ترجیح می دهم که بازیکنان بزرگ در بازی حضور داشته باشند. ما مصدومانی داریم و امیدوارم که آنها بتوانند با قوی ترین ترکیب خود به میدان بیایند.

برچسب‌ها: رئال مادرید کروس بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 5

378 عاشقان فربود1396/01/23

25 فروردين (22:53)


Super Man Punch: سوسک شدن

24 فروردين (10:08)


مرد بارانی : جر؟برد 4-0 یادت نره. . . رئال بارسا نیست که 3 تا 4تا بخوره که البته امیدوار باشین شاید هفته دیگه یه داور دیگه واستون حماسه خلق کرد

23 فروردين (21:06)


Pars Elx: نه معلوم نیست رئال میتونه تو زمین بایرن پیروز بشه

23 فروردين (19:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi