خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اروگوئه
اتحاد اروگوئه
15
1,279

پیام آدمکش ویژه اسکوبار برای لوئیس سوارز!

پیام آدمکش ویژه اسکوبار برای لوئیس سوارز!
خایرو ولاسکز ملقب به پوپیه، آدمکش مخصوص پابلو اسکوبار، مشهورترین قاچاقچی تاریخ کلمبیا، برای پیروزی تیم اروگوئه مقابل پاراگوئه در مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
پوپیه در اوایل دهه 90 و جنگ های مرگبار وخونین کارتل های مواد مخدر در کلمبیا، آدمکش ویژه اسکوبار بود و گفته می شود 250 نفر به دست او ترور شدند. او در ربودن هواپیما و شخصیت های سیاسی نیز دست داشته است.
پوپیه که هم اکنون آزاد است و سعی می کند گذشته خود را فراموش کند، هرگز علاقه اش به فوتبال را پنهان نکرده و علاقمند به تیم ملی کشورش و نیز باشگاه اتلتیکو ناسیونال کلمبیا است.
او با انتشار یک پیام ویدئویی که در آن لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی را خطاب قرار داده بود، برای تیم اروگوئه در بازی مقابل پاراگوئه آرزوی پیروزی کرد:" سلامی ویژه به بازیکنان تیم ملی اروگوئه، به خصوص برای لوئیس سوارز قهرمان و نیز ادینسون کاوانی و آرزوی پیروزی برابر پاراگوئه."

برچسب‌ها: اروگوئه تیم ملی اروگوئه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

356 نام خلاف8224801396/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi