خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

اولتیماتوم رئال به دخیا!!

اولتیماتوم رئال به دخیا!!
گزارش "ورزش سه"، ناواس، گلر کاستاریکایی رئال فاصله آشکاری با سطح یکی دو سال گذشته خود دارد و بارها با اشتباهات خود باعث گل خوردن رئال در فصل جاری شده است. این امر سبب گشته تا مدیران رئال، عزم خود را برای جذب یک گلر جدید جزم کنند.
داوید دخیا و تیبو کورتوا، دو گزینه مدنظر رئالی ها هستند. اولی برای منچستریونایتد و دومی برای چلسی بازی می کند و هر دو نیز سابقه حضور در اتلتیکو را در کارنامه دارند.
رئال دو سال پیش فاصله اندکی تا جذب دخیا داشت؛ ولی یک اشتباه در ارسال فکس در آخرین دقایق نقل و انتقالات تابستانی سبب شد تا این پروژه ناکام بماند. به همین دلیل مسئولان رئال این بار به دخیا اولتیماتوم داده اند تا پاسخ قطعی خود را تا هفته اول ماه می یعنی کمتر از دو ماه دیگر اعلام کند.
اگر دخیا پاسخ مثبت بدهد، آنگاه مسئولان رئال در اوایل جولای به طور مستقیم برای جذب وی وارد گفتگو با مدیریت باشگاه منچستریونایتد خواهند شد تا کار به روزهای پایانی نقل و انتقالات کشیده نشود.
از سوی دیگر برای مقابله با هرگونه احتمال جدایی دخیا، مورینیو نیز به مدیران یونایتد توصیه کرده که بند تمدید خودکار قرارداد گلر اسپانیایی را فعال کنند تا قرارداد او تا 2020 اعتبار پیدا کرده و حقوق سالیانه وی نیز افزایش قابل توجهی بیابد.

برچسب‌ها: رئال مادرید دخیا ناواس منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

377 عاشقان فربود1395/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi