خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

انریکه: فردا 6 گل به PSG می زنیم!

انریکه: فردا 6 گل به PSG می زنیم!
فردا در نوکمپ بارسلونا نیاز به خلق یک معجزه دارد تا بتواند راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. شکست 4-0 در بازی رفت از پاری سن ژرمن سبب شده تا کمتر کسی برای آبی اناری ها شانس صعود قائل شود؛ ولی در بارسلونا همه به جبران امیدوارند.
لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:« بدون شک فردا باید صبور باشیم. نتیجه بازی رفت به اندازه کافی واضح است و ما تقریبا نیمه حذف شده هستیم.
فردا برای پیروزی وارد زمین می شویم و در ذهن ما جبران شکست 4-0 وجود دارد. باید در حمله دقیق و موقعیت سنج باشیم و در دفاع، متحد و هماهنگ. پاری سن ژرمن تیمی بزرگ است و اطمینان دارم که کار را برای ما سخت خواهد کرد.»

سرمربی بارسا ادامه داد:« 20 بازیکن آماده در اختیار دارم و همه شانس بازی کردن خواهند داشت. می توانیم با هر سیستمی بازی کنیم؛ ولی این را به اونای امری(سرمربی پی اس جی) لو نمی دهم. نسبت به بازی رفت اوضاع خیلی بهتر شده است و شرایط مان بسیار خوب است.
باید خوشبین و مثبت اندیش باشیم و هستیم. فردا باید کاری کنیم که نقاط قوت ما بر نقاط قوت حریف بچربند.»

انریکه ادامه داد:« چیزی برای از دست دادن نداریم و می دانیم که باید حداقل 4 گل بزنیم. اعتقاد من بر این است که اگر PSG توانسته به ما 4 گل بزند، پس ما هم می توانیم فردا 6 گل به این تیم در نوکمپ بزنیم. برای این کار، نیاز مبرمی به حمایت هواداران پرشورمان داریم.
باید حرفه ای عمل کرده و در نهایت صبوری به حریف ضربه بزنیم. این تیم توانایی خلق کارهای شگرفی دارد. شاید نگاه همه به مسی باشد؛ ولی برای برگرداندن نتیجه، نیاز به همت همه بازیکنان است و من این انگیزه و تعهد را در تمام بازیکنانم می بینم.»

برچسب‌ها: بارسا لیگ قهرمانان اروپا انریکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

48 15

408 تک قرمز1395/12/18

ارتش رضا: میگم اونای امری باید استعفا بده!!

19 اسفند (12:23)


4پرسپولیس6: ایول 6_1 بردیم

19 اسفند (09:45)


Lionel Messi 10: راموس خوابش نبرده براش دارن لالایی میخونن

19 اسفند (09:34)


ارتش رضا: به سلامتیه انریکه زدیم!!بارسایی ها تبریک

19 اسفند (08:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi