خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

دوست ندارم با ایران همگروه شویم

دوست ندارم با ایران همگروه شویم
نمازی: استعداد ایرانی را به دنیا نشان می‌دهم

سرمربی تیم ملی زیر 18 ساله و مربی تیم زیر 20 ساله های آمریکا اعلام کرد اگر در جام جهانی جوانان با تیم ایران همگروه شوند، کارش بسیار سخت خواهد شد.

امید نمازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره قهرمانی با تیم جوانان آمریکا در رقابت های قهرمانی کونکاکاف و صعود مقتدرانه به جام جهانی این رشته، احتمال تقابل با ایران در مسابقات جهانی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

مزد تلاشمان را گرفتیم
بسیار خوشحال هستم که توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم. ما برای این مهم زحمات زیادی کشیده بودیم. مدت زیادی در حال تلاش برای کسب موفقیت بودیم و خوشبختانه تلاش هایمان نتیجه داد و قهرمان شدیم.

با شکست آغاز کردیم
این قهرمانی در شرایطی رقم خورد که در بازی اول تیم ما شکست خورد. در بازی با پاناما در حالی که تمام بازی دست ما بود، بدشانسی آوردیم و توپ به پای بازیکن خودمان خورد و وارد دروازه شد. با این گل جهت بازی را عوض کردیم و نتیجه را واگذار کردیم. بعد از این مسابقه در تمام بازی ها پیروز بودیم و با کنترل مسابقه نتایج را به سود خودمان رقم زدیم.

قهرمانی دوره قبل را بردیم
ما مکزیکی را شکست دادیم که دوره قبل قهرمانی مسابقات شده بود؛ بهترین بازی مان را مقابل مکزیک انجام دادیم و پیروز شدیم. در فینال نیز در حالی که می توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی به گل نرسیدیم تا بازی به پنالتی برود. در این ضربات بچه ها عالی بودند و همه ضربات خود را به گل تبدیل کردند. این موضوع باعث شد قهرمانی را از آن خود کنیم. از حالا نیز کم کم باید خود را آماده حضور در جام جهانی جوانان که اردیبهشت ماه در کره جنوبی برگزار می شود، کنیم.

می خواهم استعداد ایرانی ها را در دنیا نشان بدهم
من همیشه گفتم افتخار می کنم که یک ایرانی هستم. الان هم باعث افتخارم است که به عنوان نماینده کشورم، ایران، در تیم های ملی پایه آمریکا کار می کنم. می خواهم به دنیا نشان بدهم که ما ایرانی ها از استعدادهای بالایی برخوردار هستیم و باید به ما فرصت داده شود تا بتوانیم استعدادهای خود را جلوه دهیم.

سخت است مقابل ایران قرار بگیرم
به عنوان یک ایرانی هرگز دوست ندارم مقابل تیمی قرار بگیرم که نام کشورم روی آن قرار دارد اما به هر حال قرعه کشی است و ممکن است در رقابت های جام جهانی جوانان با ایران برخورد کنیم که این برای من سخت است. واقعا سخت است مقابل تیم کشورم قرار بگیرم چون همیشه دوست دارم تیم ایران موفق باشد. با این حال اگر در جام جهانی با ایران همگروه شویم، به عنوان یک مربی حرفه ای که در فدراسیون فوتبال آمریکا کار می کنم، باید به دنبال پیروزی برای این تیم باشم. البته واقعا سخت است چون از یک طرف هم دوست دارم ایران موفق باشد.

دستیار راموس هستم، سرمربی تیم زیر 18 سال
من در تیم ملی زیر 20 سال آمریکا دستیار تب راموس هستم اما در تیم زیر 18 سال به عنوان سرمربی فعالیت می کنم. آمریکا برای رده های پایه خود برنامه ریزی خوبی انجام داده که فکر می کنم این برنامه ریزی در آینده نتیجه اش بیشتر مشخص می شود.

برچسب‌ها: ایران نمازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

90 آبی های زمین1395/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi