خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,246

منفورترین بازیکن پرسپولیس - الوحده چه کسی بود؟

منفورترین بازیکن پرسپولیس - الوحده چه کسی بود؟
کمالی مدافع شماره 8 تیم فوتبال الوحده امارات در دیدار برابر پرسپولیس شاید منفور ترین بازیکن زمین برای هواداران قرمزها بود. این بازیکن که از ابتدای بازی بارها تلاش داشت با اعتراض به داور روند قضاوت او را تغییر دهد، در تمامی صحنه های بازی تلاش می کرد تا بازی را به حاشیه ببرد و با درگیری فیزیکی و کلامی با بازیکنان پرسپولیس، جو را متشنج کرده بود.

مدافع شماره 8 الوحده در دقایق پایانی بازی برای کسب پیروزی این تیم دست به هر کاری زد اما تلاش های او در دقایق پایانی نتیجه نداد و الوحده حتی با این رفتارهای غیر حرفه ای نیز نتوانست به پیروزی برسد. نکته جالب توجه درباره رفتارهای این بازیکن اعتراض عجیب او به داور مسابقه در لحظاتی بود که بازیکنان پرسپولیس گل سوم را به ثمر رسانده بودند و در بخشی از زمین در حال شادی بودند اما کمالی ترجیح داد تا باز هم رفتارهای عجیب خود را انجام دهد و با اعتراض به داور مسابقه هدفی غیر قابل قبول را دنبال کند.

کمالی در پایان بازی نیز روز بد خود را ادامه داد و در حالیکه بسیاری از خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی علاقه داشتند با او حرف بزنند در حالیکه خود را استتار کرده بود، از میکسدزون عبور کرد تا درخواست مصاحبه را رد کرده باشد.

برچسب‌ها: منفورترین بازیکن پرسپولیس الوحده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

219 Special Girl1395/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi