خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,342

جنگ قطری ها برای مقابله با ایران شروع شد

جنگ قطری ها برای مقابله با ایران شروع شد
اعنابی پوشان از هم اکنون تبلیغات خود را برای دیدار با ایران در تاریخ سه فروردین ١٣٩٦ شروع کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران باید در اولین بازی دور برگشت رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف تیم ملی قطر برود.

این دیدار که روز پنجشنبه سوم فروردین ١٣٩٦ برگزار می شود، می تواند یک عیدی شیرین برای ایرانی ها باشد. مسئولان قطری از هم اکنون برای این دیدار تبلیغات را شروع کرده اند تا هواداران تیمشان را به ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه بکشانند.

گفتنی است در بازی رفت تیم ایران موفق شد با گل های رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش برابر عنابی پوشان به پیروزی برسد، دیداری که در انتهای آن اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و باعث شد تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان دو تیم محروم شوند.

بازیکنان قطری در مصاحبه های خود بعد از آن بازی گفتند در بازی برگشت رفتار ایرانی ها را جبران می کنند، به نظر می رسد جنگ قطری ها از اکنون شروع شده است. آنها باطراحی و نشر عکس بالا که حسن الهیدوس کاپیتان قطر در آن دیده می شود، جدال با ایران را حیثیتی کرده اند و یک جنگ اعصاب به تمام معنا راه انداخته اند.

برچسب‌ها: مقدماتی جام جهانی ایران قطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

233 زامبی های آبی1395/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi