خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

تراکتورسازی منتظر پرشورها

تراکتورسازی منتظر پرشورها
لیگ برتر فوتبال پس از دو هفته وقفه به دلیل برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از فردا وارد هفته بیست‌وسوم خواهد شد.
به گزارش مستر90، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فردا (جمعه) با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود و روزهای شنبه و یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها به علت حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا دو هفته تعطیل بود.
تراکتورسازی - سایپا
یکی برای قهرمانی می‌جنگد و دیگری برای فرار از منطقه خطر. تراکتورسازی با توجه به شکست پرسپولیس در دربی 84 و با برتری بحث‌برانگیز برابر سیاه‌جامگان فاصله خودش را با صدرنشین به 6 امتیاز رساند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارند، برای اینکه امیدهایشان برای قهرمانی همچنان زنده بماند، چاره‌ای غیر از پیروزی‌ در هفته‌های باقیمانده تا پایان لیگ ندارند. تراکتورسازی باز هم در خانه بازی دارد و باید دید هواداران تراکتورسازی از این دیدار خانگی استقبال خواهند کرد یا خیر. قلعه‌نویی بارها از عدم استقبال پرشورها انتقاد کرده است و از آنها خواسته است که به ورزشگاه بیایند. سایپا که چند هفته‌ای روی نوار پیروزی قرار داشت، مقابل صبای قم متوقف شد تا بار دیگر احساس خطر کند. شاگردان حسین فرکی خوب می‌دانند که در صورت پیروزی می‌توانند از منطقه خطر دور شوند و عکس آن می‌تواند تیم را به شرایط بحرانی نزدیک کند. تراکتورسازی با 44 امتیاز در رده دوم و سایپا با 24 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند. باید دید مصاف تیم‌هایی که اختلاف‌شان 20 امتیاز است را چه تیمی می‌برد.

برچسب‌ها: تراکتور پرشورها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 4

133 سُِِلطـان جنگل (ح)1395/12/12

سُِِلطـان جنگل (ح): سلام بچه ها ناامید نشین دو تا بازی رو ببازه پرسپولیس ما همه بازیها رو میبریم قهرمان هم میشیم امیدمون به خدا باشه

13 اسفند (11:42)


Traktoor Royayi: اینا هرسال قهرمان رو قبل از شروع به استقلال یا پرسپولیس میدن

13 اسفند (05:18)


مینا فوتبالی: لایک داری موافقم .همش دروغه لیگ جعلی

13 اسفند (00:41)


نقاش دلها: وقتی قهرمان رو فدراسیون داده به چرتپولیس.رفتن هوادار بی فایدس

12 اسفند (17:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi