خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,442

چرا لیورپول برای خرید سردار اقدام نکرد؟

چرا لیورپول برای خرید سردار اقدام نکرد؟
در اواسط ماه نوامبر بود که اولین بار نشریه گاردین از تمایل لیورپول برای خرید سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف خبر داد و پس از آن دیگر رسانه های انگلیسی از جمله لیورپول اکو، میرر و ای اس پی ان هم این خبر را تایید کردند.
اما با باز شدن پنجره زمستانی، نه تنها این اتفاق رخ نداد؛ بلکه حتی دیگر احتمال این انتقال هم مطرح نشد و لیورپولی ها بدون اینکه خرید قابل ذکری در ژانویه داشته باشند، نیم فصل دوم را آغاز کردند.
اندی هانتر، خبرنگار روزنامه گاردین که اخبار باشگاه لیورپول را پوشش می دهد و اولین بار خبر از تمایل یورگن کلوپ برای خرید آزمون داد، در گفتگو با ورزش سه، درباره اینکه چرا این انتقال صورت نگرفت، گفت:" پیش از آغاز بازار نقل و انتقالات، کلوپ گفته بود که گزینه های خریدش را مشخص کرده اما در اوایل ژانویه و پیش از شروع روند بد لیورپول، کلوپ در این موضوع تجدید نظر کرد و با توافقی که با مالکان باشگاه داشت، تصمیم گرفت که خریدی در ژانویه نداشته باشد. احتمالا بخشی از این موضوع به خاطر این بود که باشگاه هایی که بازیکنان مدنظر کلوپ در آن بازی می کنند، حاضر به فروش بازیکنانشان نشدند.
به هر ترتیب، کلوپ با مالکان باشگاه به توافق رسید که در این ژانویه هزینه نکنند و این می تواند به این معنی باشد که تغییرات بزرگی در تابستان در راه است."

برچسب‌ها: سردار آزمون لیورپول رستوف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 2

244 استقلال کلهر71395/11/20

Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ: بره لیورپول هم همش باس بشینه روی نیمکت آب خنک بنوشه خ

21 بهمن (16:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi