خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

پیشنهاد روز: داور خارجی استخدام کنید!

پیشنهاد روز: داور خارجی استخدام کنید!
در سال‌هایی که پست دروازه‌بانی در فوتبال ایران با بحرانی جدی مواجه بود، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری سراغ دروازه‌بان‌های خارجی رفتند و خیلی از آن‌ها موفق هم بودند. سازمان لیگ برای مقابله با این مشکل، به جای پرورش دروازه‌بان، حضور دروازه‌بان‌های خارجی را ممنوع کرد. قانونی که باعث شد بسیاری از گل‌های لیگ یازدهم، بیشتر به درد کلیپ‌های طنز بخورد و بعضی تیم‌ها مثل پرسپولیس، هر هفته دروازه‌بان تیم‌شان را عوض کنند. قانون بد، خیلی زود برداشته شد و حضور دروازه‌بان‌های خارجی با کیفیت، گلرهای ایرانی را مجبور به پیشرفت کرد. پیشرفتی که حالا، با ظهور چند دروازه‌بان بزرگ به نتیجه رسیده است.

بخش زیادی از بحران‌های این فصل لیگ برتر، حاصل سوت‌های پرحاشیه داوران لیگ برتری بوده و با خداحافظی مظفری‌زاده و ترکی، این بحران به مرور جدی‌تر می‌شود. علیرضا فغانی در دو دربی رفت و برگشت، قضاوت قابل قبولی نداشت و نتیجه بسیاری از بازی‌های بزرگ با سوت‌های داوران تعیین شده است. در بازی فولاد و سیاه جامگان، کار به بیرون کشیدن تیم و طبق ادعای مربی فولاد، ویدئو چک غیر قانونی توسط داور کشید.

تا هشت سال قبل، همه بازی‌های لیگ برتر با داور ایرانی و دربی، با داور خارجی برگزار می‌شد. انتخاب داور خارجی برای دربی، برای فرار از حاشیه‌ها و دردسرهای احتمالی داور پس از پایان مسابقه بود. بعد از گذشت 8 سال، شاید لازم باشد دوباره پای داوران خارجی به ایران باز شود. این بار در ابعادی وسیع‌تر، و با نیت تغییر سوت‌های پر اشتباهی که هر هفته دردسرهای عجیب و غریب درست می‌کنند. شاید چنین ایده‌ای برای سازمان لیگ که توان پرداخت دستمزد عادی داوران را هم ندارد کمی دور از دسترس باشد، اما اگر جدی گرفته شود، شاید حاشیه‌ها را محدودتر و به پیشرفت داوران ایرانی هم کمک کند. داورانی که در بسیاری از بازی‌های این فصل، بیشتر از تیم‌ها در جدول تاثیرگذار بوده‌اند.

برچسب‌ها: داور داورخارجی استقلال دربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 1

210 تیم ملی لندن1395/11/30

تاج خوزان: با توجه به اینکه من داور فوتبالم می دونم که سخت ترین کار قضاوت در کنار فحش ها ی بعضی از تماشاگران است و اعصاب داور را بهم میریزد ت

4 تیر (15:56)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi