خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

نبرد شش امتیازی با ذوب آهن در فولادشهر

نبرد شش امتیازی با ذوب آهن در فولادشهر
شاگردان منصوریان در هفته ی بیست و دوم لیگ برتر در دیداری که حساسیت زیادی در جدول رده بندی دارد به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن خواهند رفت. استقلال که در چهار دیدار گذشته خود در لیگ برتر موفق به کسب 12 امتیاز ممکن شده، برای این دیدار انگیزه های ویژه ای دارد.

شاگردان منصوریان که با شروع نیم فصل دوم خود را به رتبه سوم لیگ رساندند، برای حفظ جایگاه سومی خود و البته صعود به رده های بالاتر، نیاز به کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برابر ذوب آهن دارند زیرا ذوب آهن که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده چهارم جدول حضور دارد، نزدیک ترین دنبال کننده این تیم به شمار می رود.

استقلال برای این دیدار مهدی رحمتی و رابسون جانواریو را در اختیار ندارد و هرایر مگویان نیز استقلال را همراهی نخواهد کرد اما با این وجود جوانان علیرضا منصوریان که در هفته های گذشته همچنان امیدهای اصلی کادرفنی و هواداران داخل زمین هستند. استقلال در چهار حضور قبلی خود در اصفهان موفق به کسب پیروزی برابر ذوب آهن نشده اما تیم منصوریان در هفته های گذشته نشان دادن که شکستن رکوردها و طلسم ها را به خوبی بلد است. سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس و البته در جمع بازیکنان بارها از حساسیت این بازی صحبت کرده تا بازیکنان استقلال از اهمیت دیدار با تیم مجتبی حسینی اگاه باشند.

این دیدار از ساعت 15 روز پنجشنبه با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود و امیدواریم تا اصفهانی های طرفدار استقلال از تیم جوان منصوریان که در هفته های گذشته عملکرد درخشانی داشته، حمایت ویژه ای انجام دهند.

برچسب‌ها: ذوب آهن استقلال استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

182 تیم ملی لندن1395/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi