خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,238

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر
اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان، 16 امتیاز
آقای گل فعلی لیگ برتر پس از توفان هفت هفته ای و به ثمر رساندن 12 گل پیاپی، در بازی اخیر تیمش نیز بی اثر بود تا برای چهارمین دیدار پیاپی موفق به گلزنی نشود، انصاری تاکنون موفق شده 12 بار دروازه حریفان را باز کند ضمن اینکه او 1 پاس گل و کسب 3 پنالتی منجر به گل را نیز در کارنامه خود دارد.
دوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی، 12 امتیاز
مدافع راست تراکتوری ها در بدترین زمان ممکن دچار مصدومیت شد، ایرانپوریان که در لیگ فعلی هم در گلزنی و هم در گلسازی برای تیمش مثمرثمر بود در دیدار اخیر تراکتوری ها به دلیل مصدومیت به میدان نرفت، او تاکنون 6 بار برای تبریزی ها گلسازی کرده و به همین دلیل در رده دوم بهترین گلسازها قرار دارد، ضمن اینکه وی 5 بار توانسته دروازه حریفان را باز کند و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست بیاورد.
سوم – مهدی طارمی، پرسپولیس، 11 امتیاز
مهاجم اصلی پرسپولیسی ها که بازی پیش روی این تیم را به دلیل محرومیت از دست داد، بازی به بازی آمار خود را بهبود می بخشد، مدافع آقای گلی لیگ، با گل سه امتیازی خود در دیدار برابر گسترش موفق شد تعداد گل های خود را به عدد 9 برساند ضمن اینکه طارمی یک بار نیز با پاس خود دیگر بازیکن تیمش را در معرض گلزنی قرار داده و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است.

برچسب‌ها: انصاری طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

111 ایران _آمل1395/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi